středa 13. února 2013

rose gold

zlaté a stříbrné doplňky jsou klasika. já nosím oba kovy ráda. doma mi sice jednoznačně převládají ty "zlaté" doplňky, ale v poslední době mě zaujalo hlavně růžové zlato a doplňky právě v této barvě. působí na mě jemně a žensky. několik kousků jsem už v obchodech ukořistila, ale ty vám ukáži až v new-in článku! :) doufám, že se růžové zlato dostane trochu více do obliby, protože sortiment doplňků této barvy u nás moc bohatý není.
jak se růžové zlato líbí Vám?

12 komentářů:

  1. ty jsi vybrala zrovna kousky, které by se mi taky líbily :)

    OdpovědětVymazat
  2. omg in love with that MK watch!

    xx

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa to veĽmi páči a uvítala by som to aj na viacerých blogoch :)

    OdpovědětVymazat
  4. líbí moc! nejroztomilejší ty poslední náušnice!

    OdpovědětVymazat
  5. Kousky, které jsi vybrala, jsou nádherné :) Líbí se mi :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. nevypadá to špatně:) doufám, že taky nějaký doplněk v téhle barvě seženu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, to jsou krásné kousky! Hned bych si vybrala :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  8. ja som o ružovom zlate ešte nepočula, ale vyzerá to nádherne. fakt tak ako si napísala, žensky a jemne. tá kabelka <3
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  9. ja ho miluju! ja se jim zazasobila v new yorku, ale myslim, ze tady to taky pojede cim dal vic!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!