středa 6. února 2013

Rihanna

Rihanna je už několik let mou nejoblíbenější zpěvačkou. už nějakou chvíli pozoruji, že právě ona je případ toho, že ženy dokáží postupem času nabývat na kvalitách. nejenom že je nádherná a má neuvěřitelný hlas - v poslední době si začínám zamilovávat i její styl, proto jí v této kategorii osobností, které mě inspirují, patří čestné místo!

7 komentářů:

  1. Rihannu taky zbožňuju ;) občas jsou ty její módní kreace opravdu děsivý :D občas se ale umí oblíknout moc pěkně, to se musí nechat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní6/2/13 20:54

    taky jí mám hrozně ráda , ty její písničky vždycky dobře vystihují nějakou situaci:) prosím o laskavost která trvá jen pár sekund, začínám s focením a každý návštěvník co dá lajk ohromně pomůže a potěší:) https://www.facebook.com/RuzenaRabovaPhotography?fref=ts dyštak děkuju moc:-)

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi ty lodičky do špičky. poslední půlrok se tento trend zase vrací, u nás se zatím prodává jen pár kousků, ale jak koukám, celebrity je poslední dobou nosí naprosto běžně. asi si taky budu muset jedny pořídit :) a rihannu mám mimochodem taky moc ráda, miluju její hlas.

    OdpovědětVymazat
  4. riri měla vždycky skvělý styl! a o tom, jak skvělý je její hlas radši ani nemluvím:))

    OdpovědětVymazat
  5. skvely styl ma !

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. je úžasná! Já jsem byla předminulý rok na jejím koncertě v Praze a nezklamala <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!