sobota 16. února 2013

new in #30

dobré odpoledne! ještě než se začnu připravovat na dnešní ples, připravila jsem new in článek - tentokrát kosmetiku, kterou jsem si v poslední době pořídila/dostala.
v poslední době začínám ujíždět na sprchové gely a řídím se pravidlem - čím voňavější, tím lepší! mám hodně ráda limitky od Baley, protože voňavý jsou teda stoprocentně. tahle sprchová emulze s lesními plody je skvělá, za těch pár kaček určitě nezklame. když už jsem byla v tom DMku, překvapilo mě rozšiřování sortimentu - v regálech jsem tam našla sprchové gely od Bourjois! také krásně voní, ale hlavně vám poslouží i jako náhrada pěny na holení a já tyhle víceúčelový věcičky jednoduše miluju :)
krém na ruce a nehty od Baley a balzám na rty od Garnier jsem dostala jako dáreček v BloBoxu. ještě jednou díky, jsou to skvělí pomocníci, hlavně pak ten balzám na rty - v těch neustálých změnách počasí zažívají peklo. mentolový lak od Catrice (odstín 540 - Am I Blue Or Green?) byl ve výprodeji za deset korun, ten jsem tam nechat nemohla. sice šmouhatí a je hrozně tekutý, ale čert to vem.
když jsem zjistila, že micelárka od Lirene je i v novém LadyBoxu, byla jsem opravdu ráda, že jsem si ho neobjednala. teprve jsem jí začala používat, ale překvapila mě parfemace - je docela výrazná, ale příjemná. mýdlo se sírou je skvělým pomocníkem v boji proti akné, pleť jí po ní sice dost vysušená, ale všechno napraví pořádný hydratační krém. tohle mýdlo stojí 42 Kč a udělá mnohem větší zázrak než kdejaké drahé kosmetické produkty na mastnou pleť. v tomhle ohledu jednoznačně vyhrává nad čistícím gelem Sébium od Biodermy.
make-up Revlon Colorstay 24 Hours na mastnou pleť, který jsem si chtěla pořídit už nějaký ten pátek. je určený speciálně na mastnou pleť. četla jsem na něj jen samé pozitivní reakce, takže jsem zvědavá, jak projde mým zátěžovým testem a jestli se opravdu osvědčí. jen mi trošku vadí jeho hodně umělá parfemace. odstín jsem si objednala druhý nejsvětlejší - 150 Buff, který je na teď ideální, na léto už ale bude asi moc světlý, uvidíme.
nový pudr v podobě MACu Studio Fix Powder Plus Foundation v odstínu N3. sice trochu dražší srandička, tak uvidíme, zda se za ty peníze bude stát.

20 komentářů:

  1. Baleácké sprcháče voní vždycky krásně, ale je škoda že nevydrí vonět na těle po umytí://

    OdpovědětVymazat
  2. sprcháče od Baley jsou ty nejlepší na světě! a můžu se zeptat kde jsi koupila tu micelárku od Lirene?

    OdpovědětVymazat
  3. super věci :)
    pudr od MAC, jsem zvědavá, jaký bude :) já toužím po nějaké rtěnce od MAC. mají tak dokonalé odstíny a tak velký výběr, že bych si snad nevybrala :D snad jednou ... ale v ČR si ji kupovat nebudu, mají to tu drahé strašně.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ten MINT lak od Catrice si musím pořídit taky. Už dlouho takový sháním :) Krásné věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balea je prostě super! Škoda, že není víc takových značek. Jinak moc závidím pudr od MAC, musí být skvělý!

    OdpovědětVymazat
  6. balea má veru skvelé vône. ale túto som ešte neskúšala, no podľa toho, čo je na obrázku, musí voňať super.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  7. make-up od Revlonu chci taky strašně dlouho vyzkoušet! ale to i ten pudr :D a zaujalo mě to mýdlo, odkud ho máš?

    OdpovědětVymazat
  8. ten pudr vypadá skvěle:) a kosmetiku od Balei mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  9. Balea má snad ty nejvoňavější sprcháče na světě :))

    OdpovědětVymazat
  10. Pudr od Macu bych taky ráda vyzkoušela a lak od Catrice vypadá úchvatně!

    OdpovědětVymazat
  11. SUper všci, sprcháš od Balei jednoduše miluju a na micelárku od Lirene jsem slyšela samou chválu, asi příště vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten sprcháč od Balei musím mít :) A tu vodu od Lirene jsem měla a trochu mě štípala ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Sprchové gely od Baley miluju přesně kvůli vůni :) A můžu se zeptat odkud máš to mýdlo na akné? :)

    OdpovědětVymazat
  14. čítala som, že púder od NYC je presne rovanký ako tento od MAC a stojí tak viac ako 5x menej, takže si ho musím kúpiť! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to netuším, ten pudr od NYC jsem nezkoušela :)

      Vymazat
  15. limitky od Baley miluju! a přesně- čím voňavejší tím lepší!:D
    tess

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!