MENU

pátek 8. února 2013

bubble gum matte

už je to nějaký pátek, co Maybelline provedl celkem radikální změnu designu a cen svých produktů. tento lak je tedy už poměrně docela dost starý. upřímně se mi staro-nový vzhled lahviček vůbec nelíbí a od té doby jim v drogérii ani nevěnuji pozornost. po dlouhé době jsem po tomto mém žvýkačkovém oblíbenci zase sáhla, pro změnu jsem ale zvolila matný finish...
#06 - Bubblicious
co se změny laků týče, i kvalitou mi přijde starší řada lepší. konzistence je příjemně krémová, pracuje se s ním bez sebemenšího problému. laky z nové řady jsou šíleně vodové a barvy jsou celkově nezajímavé, alespoň pro mě. výborně kryje - na fotce mám na nehtech pouze jednu vrstvu laku! zasychání je až překvapivě rychlé - dost často mívám problém s obtisknutými či jinak poškozenými nehty, ale v tomhle případě to vůbec nehrozilo. zároveň i na nehtech hezky drží! nakonec jsem použila ještě matný top coat, protože jsem si tenhle efekt poslední dobou hodně oblíbila. tenhle od Nubaru můžu jedině doporučit.

10/10

4 komentáře :

  1. mne sa tiež páčili tieto pôvodné fľaštičky, až som sa čudovala ako dlho a v peknom stave mi lak vydrží

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Coloramy dvě, úžasně výrazné barvičky a ty nové se mi taky nelíbí. Co mě zaujalo na tom Nubaru, že tam je: For men. WTF?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to mě taky vždycky pobaví :D

      Vymazat
  3. pěkný lak :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GA!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!