úterý 26. února 2013

H&M home

to, že H&M je módní gigant všichni víme, ale naprostou novinkou pro mě byla informace, že už i tento řetězec se zaměřuje na bytový design, což pro mě bylo velkým překvapením. v jejich sortimentu najdete mnoho stylových doplňků, sama bych si rozhodně vybrala!


13 komentářů:

  1. Krása! Tam bych si dokázala vybrat!! Škoda, že mi nejblíž máme akorád IKEA, ale taky je tam toho spoustu.. Miluju ty doplňky z tama.. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. tak to aj mňa prekvapilo!
    ale očividne to vedia, pretože takým obliečkam by som veru neodolala

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som to netušila doteraz, že sa zameriavajú aj na bytový dizajn. Ak budú aj bytové doplnky také pekné ako oblečenie, tak to bude super :)

    OdpovědětVymazat
  4. V H&M home mají krásný věci! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  5. h&m home je super ale viděla jsem ho zatím vždycky jen v cizině :(

    OdpovědětVymazat
  6. ten flitrovaný polštářek bych chtěla.. Doufám že brzo dorazí i do ČR.

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, to je pro me novinka. Hned jsem projela jejich UK stranky a rozhodne bych tam nakoupila...achjo, proc to jeste v CR neni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to jako se vším, na co tak toužebně u nás čekáme... bohužel.

      Vymazat
  8. wow,doufám že co nejdříve dorazí do čech !
    taky bych si tam asi určitě vybrala :33:DD
    nádherný !

    www.fashioninmyself.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. taky o tom slyším poprvé :) jsem tak trochu závislá na doplňcích do pokoje, takže dřív nebo později si určitě něco pořídím ;) :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ja som o tom este vobec netusila, ale uzasne krasne veci!

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o balicek vyrobkov Macadamia hair! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!