MENU

sobota 2. února 2013

empties V.

ani za leden tu nesmí chybět produkty, které jsem vypotřebovala :)
Bioderma Sébium H2O  micerální voda - nepíšu tu o ní poprvé. už jste ji mohli vidět v prvních empties ze září. tohle balení jsem si kupovala tedy někdy v té době a vydrželo doteď. už je to více než rok, co tuto řadu používám a rozhodla jsem se, že se podívám zase po jiné značce či výrobcích pro změnu. připadalo mi, že pleť si na ní už zvykla a svojí práci už neplnila tak jak by měla. za mě tedy už ne! alespoň prozatím...

Dr. Müller Tea Tree Oil - můj malý velký pomocník při bojí s akné. když si obličej nehezky rozškrábu, pomáhá s hojením a ranky vyčistí a vysuší. budu muset rozhodně doplnit zásoby, škoda, že dělají tak malinké balení. na druhou stranu musím uznat, že vydrží zatraceně dlouho.

Listerine Cool Citrus ústní voda - ústní voda, která mezi beauty produkty zas tolik nezapadá, ale je to věc, bez které  si své ráno nedokážu představit. tahle nová příchuť je i malinko jemnější než ty běžné. za mě ano!

Nivea Angel Star deodorant - spíše taková nouzovka, kterou jsem čapla jako první v drogérii, když jsem nějaký deodorant potřebovala. pocení nezabrání, ale musím říct, že příjemně voní. velké mínus u mě má za bílé skvrny, které nechává na oblečení.

Ziaja jemný odličovač očí - tohle bohužel vůbec není jemný odličovač podle mých představ. nejsem nijak přecitlivělá, ale v očích mě opravdu nepříjemně pálil a že by nějak slavně odličoval se tedy také říct nedá. říkám jasné ne! bohužel...

Maybelline Master Precise linky ve fixe - zatím asi ty nejlepší linky ve fixe, které se mi dostaly pod ruku. jsem z nich opravdu nadšená. barva je intenzivní černočerná a nakreslíte s ní silnější i tenoučkou linku. výdrž není nejhorší, ale dost se rozmazávají. přesto jsou tyhle linky moje jasné favoritky! pomalu vysychají, takže si brzy koupím nové.

Yves Rocher šampon na mastné vlasy - šampony z Yves Rocher mám ráda, v listopadových empties jsem už zmiňovala šampon na kaštanové vlasy. tento je s kopřivou a je určený na mastné vlasy. příšerně smrdí, což se dá čekat, ale vlasy se opravdu po delším používání mastní mnohem méně. brzy zase do Yves Rocher zavítám a doplním zásoby ;)

máte s některými uvedenými výrobky zkušenost? 

10 komentářů :

  1. Už jsi druhá osoba, u které čtu negativní recenzi na odličovač od Ziajy.. Škoda, jejich kosmetiku mám celkem ráda. A chystám se na Listerin Zero, protože ty ostatní příchuti mi až vháněly slzy do očí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Tea Tree Oil se dá pořídit normálně v drogerii? Něco účinného na akné by se mi po stresu o zkouškovém určitě hodilo:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v drogérii jsem ho zatím nikde neviděla, je z lékárny :)

      Vymazat
  3. ty jemné odličovače jsou naprd všechny, i garnier i loreal.. dvoufázové jsou super :) měla jsem ziaja dvoufázový a byl skoro tak dobrý, jako můj oblíbený ryor, akorát je ho potřeba víc a tudíž rychleji ubývá. ryor mi vydrží i dva měsíce a ziaja je za tři týdny vypatlaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Garnier mám svého favorita, na ten nedám dopustit - ten z řady s hroznovým vínem. na dvoufázové odličovače právě vůbec nejsem :/

      Vymazat
  4. Zaujal mě ten tea tree oil :)

    OdpovědětVymazat
  5. zelenou micelárku také teď dodělávám a pak místo ní čeká ta modrá :) tak uvidím, jestli se pak vrátím k růžové, zelené nebo k modré :D já musím vyzkoušet prostě všechno :D

    a tedy ten odličovač je pro mě momentálně snad jediný, který mi oči nepodráždí :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten tea tree oil mě moc zaujal a micelárku používám taky, zatím mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla dvoufázový odličovač od Ziaji a milovala jsem ho, musím si ho zase koupit :)

    OdpovědětVymazat
  8. tiež som chvíľu používala šampóny od yves roscher, jeden na suché vlasy- s tým som spokojná nebola a druhý na rast vlasov a ten bol fakt super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!