MENU

středa 20. února 2013

Body Basics body milk

celou zimu jsem se statečně držela, ale teď už i já jsem nemocná :( příští týden mám naštěstí prázdniny, tak budu mít čas odpočívat a trochu to vyležet. dnes tu ale pro Vás mám recenzi!
o značce Body Basics už poslední dobou není vůbec slyšet, bohužel. jejich produkty mám hrozně ráda, patří opravdu mezi tu lepší a voňavější kosmetiku. tohle tělové mléko jsem kupovala i do mé první giveaway, protože je to opravdu můj velký oblíbenec! 
co se vůně týče, má obsahovat výtažky z kaktusu a olej z pistácií - sice nevím jak kaktus voní, ale pistácie rozhodně cítit jsou. zároveň tam cítím ještě nějakou nepopsatelnou parfemaci, která je ale moc příjemná. jednoznačně je ta vůně naprosto specifická a vydrží vonět poměrně dlouho. trochu jsem se bála té konzistence, protože je docela dost tekutý, ale pracuje se s ním dobře a vsakuje se výborně. překvapil mě i tím, že opravdu intenzivně hydratuje - používám ho hlavně teď v zimě a je mým věrným a účinným pomocníkem! jediné malinké mínus u mě má za složení, najdete v něm totiž spoustu parabenů, což už tak košér není.

9/10
*více o tomto výrobku můžete najít zde

9 komentářů :

  1. Vypadá dobře, půjdu jej omrknout ;), a ty se nám brzy uzdrav ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Využij ten čas k učení, nezdá se to, ale bude se ti to hodit :) A o mléku slyším poprvé, do BB jsem moc nechodila a ted už to je zrušené, že. Škoda, vždycky to tam skvěle vonělo a měli super slevy!

    OdpovědětVymazat
  3. jóó ten jsem u tebe vyhrála! :) voněl fakt hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. ja milujem telové maslá od alverde-fakt odporúčam to s makadamiovým orechom, má výraznú vôňu, ale hydratuje úžasne. no a fajn je aj javorové z vianočných balíčkov :)

    OdpovědětVymazat
  5. Neumim si představit tu vůni, ale pistácie miluju, tak to musí být super!

    OdpovědětVymazat
  6. Body basic je super značka :) jen nevím, kde by se dal sehnat když už obchod dávno zrušili :/

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!