úterý 22. ledna 2013

Yves Rocher BB cream

abych nebyla nařčena z psaní pouze pozitivních recenzí, tak si dnes dáme jednu z pomyslného opačného soudku. boom okolo BB krémů byl i u nás několik posledních měsíců velmi intenzivní a proto velmi mnoho značek přišlo s vlastními BB krémy. nebo spíše s jejich českou imitací, protože to, co si běžně pod názvem BB krém u nás pořídíme s ním má pramálo společného. alespoň tedy ve většině.
 svůj "bíbí" uvedla i má oblíbená značka Yves Rocher, tuším, že někdy minulý rok kolem léta. navštěvuji tento obchod vcelku pravidelně a vždy tam na mě čeká nějaká novinka, s kterou mě milá paní prodavačka vždy ráda seznámí. samozřejmě jsem si ho ihned strčila do košíku a nesla si ho domu, kde jsem ho až od zimy nevytáhla ze šuplíčku. kdybych ho tam nechala schovaný, asi by se vůbec nic nestalo a já bych nebyla naštvaná, že to byly zbytečně vyhozené peníze...
paní asistentka mi ho strčila s tím, že je naprosto výborný pro mastnější pleť, skvěle kryje a že tedy rozhodně neucpává póry! no výborně, to je přeci sen, ne? houby... konzistence se zdá být na první pohled dobrá, ale jakmile se dostane na obličej stává se z něj naprosto nezpracovatelné médium. na pleť si "nesedne" - nedá se zapracovat prsty, štětcem ani houbičkou. neustále se roztírá a když už to vypadá, že by mohl držet, tak se začne mazat. všechna práce je v okamžiku zase pryč. ostatně můžete posoudit na fotce níže. o nějakém krytí nemůže být absolutně žádná řeč, protože jednoduše nekryje. výrazné vůně jsou u Yves Rocher typické, mám je ráda, ale k takovým produktům na tvář mi to nesedí.
co se BB creamů týče, jsem poučená, že asi opravdu nebude od věci investovat do nějakého toho pravého. tónovací krémy, které prodávají pod tímto názvem nebudou nic pro mě. samozřejmě může jít jen o mou špatnou zkušenost, jestliže ho některá máte a používáte, napište mi, jak jste s ním spokojeny.

0/10
*více o tomto výrobku můžete najít zde

4 komentářů:

  1. Ahoj, na té ruce vypadá vážně hrozně :(

    Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám ráda kosmetiku Yves Rocher, ale tohle je teda pěknej propadák :( Já už jsem se konečně přemluvila k vyzkoušení pravého asijského BB, tak jsem pěkně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám doma azijský BB krém od skin food peach sake a po prvých použitiach mi urobil na tvári len bordel ... mala som vysušené fľaky po tváry a vyrážky. Je určený na mastnú pleť a aj tak som sa do 2 hodín po ňom leskla . Potom som vyskúšala priložené vzorky a ani tie mi nesadli. Ale zas je mi to ľúto lebo mi na všetkých sadol odtieň čo je u mňa problém. Takže BB krémy u mňa vôbec nevyhrali a tak som sa z nich na začiatku tešila.
    Expression of beauty

    OdpovědětVymazat
  4. no podle té ruky to musí být fakt hrůza :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!