středa 16. ledna 2013

week in photos #40

mám za sebou ten nejkrásnější víkend. víkend, který pro mě znamenal společenský vstup do dospělosti. mluvím o maturitním plese, který byl mnohem víc než jen dechberoucí :) byla jsem z toho večera nervózní už pár týdnů dopředu, ale nakonec to všechno bylo naprosto perfektní. jen mě mrzí, že ten večer tak neuvěřitelně rychle utekl. už teď mi připadá, jako kdyby byl už před několika měsíci a ne minulý víkend. ani ve škole se stále nedokážeme probudit z toho plesového snu. fotky bychom měli dostat během několika týdnů, takže se nebojte, že byste byli o tento můj okamžik ochuzeni - článek určitě bude :)


8 komentářů:

  1. to je zvláštna kombinácia - arašidové maslo a mandarinka... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, to říká každý :D ale já to miluju! :)

      Vymazat
  2. Už se moc těším na fotky, muselo to být skvělé, měli jste super téma! Taky si vzpomínám na náš stužkáč, byli jsme v tom snu ještě dva týdny a taky to hrozně rychle uteklo, úplně pod prsty.. Ten obsah plechovek bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  3. jsem zvědavá na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. máte moc hezkou šerpu :) naše třída bude mít to samé písmo akorát text budeme mít v lehce oranžové barvě :)
    ples máme příští týden, jsem nervózní jak blázen! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Panečku, narazila jsem teď na tvůj blog a můžu po projetí pár článků skákat radostí!^^ Po dlouhý době blog, který mě okamžitě zaujal, což se teď už bohužel moc nestává!;-) Maturita nás čeká obě a máte zvláštní kombo šerp :-)
    A arašídový máslo s mandarinkama je vážně zvláštní kombinace. Tuším, že kromě nutelly s banánem jedí i arašídový máslo a i to mi přijde zvláštní, ale myslím, že to může být sakra chutný!:D Až se mi to dostane pod ruku, zkouším taky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju, to mě potěšilo :) mě se ty šerpy bohužel vůbec nelíbily, ale co nadělám, v demokratickém systému vyhrává názor většiny :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!