středa 30. ledna 2013

new years wishlist

i když jaro už není tak daleko, pestré barvy na mém wishlistu určitě nenajdete... opět mám své "černé" období a barvy mě vůbec nebaví. a co mám aktuálně na svém wishlistu?

# 1 - perfektně padnoucí sako, které sháním už pekelně dlouho. nenávidím ramenní výztuže! nevolila bych ale klasické černé, nýbrž světle či hodně tmavě modré.

# 2 - obyčejná mikina na běžné nošení. ráda v poslední době volím i lehce sportovní outfity a mikina prostě chybí - pohodlí především!

# 3 - jedním ze základů v šatníku je černý cardigan, který jsem bohužel někde ztratila, takže honem to napravit. bez něho mám občas hodně velký problém se ráno obléknout, nosím ho hodně často.

# 4 - malé černé jsou dalším stavebním kamenem. plesová sezóna je v plném proudu a na všechny plesy nechci nosit stále stejné šaty. samozřejmě mám vícero šatů, ale malé černé volím vůbec nejraději a nejčastěji. o to více si pak můžu vyhrát s doplňky či líčením.

# 5 - tyhle boty by měly být v H&M teprve čerstvým přírůstkem a hned v pátek se na ně půjdu podívat, protože na jaro by byly jako stvořené!

# 6 - statement earrings mě jednoduše baví, jsou trendem samy o sobě. výrazné šperky mám ráda, obzvlášť pak naušnice.

# 7 - bílý pásek se zlatým kováním na oživení outfitů

# 8 - burgundy rtěnka. tahle barva se mi začíná líbit čím dál víc a nechápu, že doma ještě žádný podobný odstín nemám. tmavé rty se mi nikdy předtím tak nelíbily!

# 9 - další věcí, kterou nutně potřebuji, je nové psaníčko. nejuniverzálnější by byla nude nebo černá.

15 komentářů:

  1. to jsou krásný kousky!:) jen ty botky bych si nekoupila, jinak vše!!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Takový náušnice taky sháním, jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. tmavě modrý blazer by se mi taky líbil :) pásek taky potřebuju. nemůžu sehnat žádný pěkný ... a když už je nějaký se zlatým, pak v hnědé :/ to je mi k ničemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám naprosto stejný problém! :/ :D

      Vymazat
  4. dobře padnoucí sako, to je zázrak...a ty šaty co tu máš, jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. perfektně padnoucí sako i ty krásné šaty bych nutně potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Samý krásný kousky sis vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  7. to sako a tá mikina sú super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné věci! Líbí se mi šaty, psaníčko a sako. :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. boty a blazer! uuu skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta barva rtenky je krasna!

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  11. burgundy rtenka! je aj mojím favoritom

    a tie čierne šaty su naj♥

    OdpovědětVymazat
  12. wow ta mikina! <3 super na doma ale na ven by rozhodně nebyla k zahození!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!