pátek 25. ledna 2013

lednový SenzaBox

hezké odpoledne! přináším ještě žhavý post o obsahu nového lednového SenzaBoxu :) vím, že jsem říkala, že tyto krabičky krásy mě nechávají chladnou, ale když mě listopadové vydání vůbec nenadchlo, rozhodla jsem se dát mu ještě jednu šanci. a popravdě ani zvědavost mi nedala, protože SenzaBox neustále navazuje spolupráci s lepšími a atraktivnějšími značkami.
 balení je tentokrát modré, vnitřek krabičky je zabalen opravdu pečlivě, takže to na dojmu ihned přidá. byla jsem opravdu šíleně zvědavá, co nám do nového roku přichystali...

Lednové číslo obsahuje
Rituals sprchová pěna (vzorek)
Fleur de Santé tělový krém (plné balení)
Salcura Antiac sprej na akné (vzoreček)
Garnier Power Fix lak na vlasy (vzoreček)
Dermacol fixační pudr (plné balení)
Ziaja přírodní olivový krém (plné balení)
Freeman pleťová maska - ananas (vzoreček)

hned musím říct, že s obsahem jsem protentokrát spokojená mnohem více. sice začínám už být alergická na značku Fleur de Santé, která se neustále objevuje ve všech beauty boxech a jejich produkty mě vůbec nelákají, ale jinak jsem nadšená. o spreji na akné jsem četla u Rendy a rozmýšlela jsem, jestli si ho mám objednat. alespoň mám teď příležitost ho vyzkoušet, abych zbytečně nevyhodila peníze. olivový krém dám mamince, protože už po něm tak nenápadně pokukovala a fixační pudr nejspíše také. malé balení laku se perfektně hodí do kabelky. radost mi udělala také ananasová maska od Freeman - miluju je!
pro tentokrát se mi moje zvědavost vyplatila a ve své krabičce jsem našla produkty, které s radostí upotřebím. tedy alespoň většinu. za mě tedy pro tento měsíc jedno velké nadšení! 

objednali jste si SenzaBox také? jste spokojené?

8/10

8 komentářů:

  1. sú tam skvelé veci, modrá krabička je skvelá!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dostala okurkovou masku a jsem ráda. Ananas mi nevoní.

    OdpovědětVymazat
  3. Neobjednala jsem tento měsíc žádný box a zatím toho ani nelituju :X
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Modrá krabička je super, já i tento měsíc zůstala bez boxu a nelituju toho, místo toho jsem si objednala skvělé věci z ebay, které využiju daleko víc, a koupila skvělé boty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by pět z těch věcí nepotěšilo a jednu už mám. :-) Takže nelituju, že jsem tento boxík neobjednala.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Věciček tam bylo dost ale já neobjednávala a jsem i ráda, protože většinu jsem už bud ozkoušela, nebo už mám doma :) ale líbí se mi krabička :)

    OdpovědětVymazat
  7. dobře vypadá ten pudr :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!