neděle 6. ledna 2013

empties IV.

prosincové empties jsou tu!
Boemi šampon s citonovou trávou - není určený na specifický problém či typ vlasů, takže těžko říct, jaký má být jeho účinek a či vůbec nějaký je. nádherně voní, to se musí nechat, ale co mi trochu vadilo, byla konzistence. byl hodně tekutý a tak se mi občas stalo, že při snaze odlít si trochu na mě vyteklo množství do dlaně. cenově odpovídá klasickým drogérkovým šamponům.

Miss Sporty So Matte pudr - tento pudr byl mou dlouhou stálicí předtím, než jsem objevila Stay Matte od Rimmelu. náhodou jsem ho našla v kosmetické taštičce a zjistila jsem, že v něm ještě něco málo zbývá, tak jsem ho ještě sem tam používala. musím ale uznat, že oproti Stay Matte má opravdu slabou výdrž a nepůsobí ani tak přirozeně.

The Body Shop desinfekční gel na ruce - můj malý pomocníček v kabelce. ne vždy máte možnost si umýt ruce a tento gel to jednoduše a rychle řeší. dost mi u nich ale vadí, to že jsou hodně cítit po alkoholu. proto jsem sáhla po parfemovaném, konkrétně grapefruit, ale mají i spousta dalších vůní. je skvělý, tu vůni miluju a nezanechává ruce tak nepříjemně lepkavé, protože se ihned vstřebá! škoda, že The Body Shop má svou prodejnu až v Praze, nemám momentálně možnost doplnit zásobu.

Nina Ricci - Ricci Ricci, nevím jestli se mi za rok tak změnil vkus na parfémy, ale když si k němu dnes čichnu, tak nemám ponětí, proč jsem si ho kupovala. najednou mi vůbec nevoní a jsem ráda, že je konečně prázdná! před rokem, kdy jsem si jí pořizovala, mi určitě musela vonět, jinak bych si jí asi nekoupila. určitě nepatří mezi parfémy, které bych si koupila znovu.

Balea sprchový gel - s vůní fíků a čokolády. tato limitovaná edice měla být makronková, ale doteď jsem nepřišla na to, co vlastně tyto sprchové gely a tělové krémy mají s makronkami společného. nevadí, voní úžasně -jeden velký čokoládový sen! koupila jsem si jich několik do zásoby, protože tahle maličkost za 30 Kč mi zpříjemňuje každé sprchování.

Pantene Pro-V maska na vlasy - tohle je moje první zkušenost s maskami na vlasy vůbec. používala jsem jí jednou za čas, většinou 1-2x týdně po umytí vlasů. na celou hlavu je potřeba opravdu malinko. vlasy jsou po ní skoro jako hedvábí - nádherně se rozčesávají, krásně voní a jsou jemné. sice nemám s čím srovnávat, ale upřímně říkám, že jí nemám co vytknout.

máte zkušenost s nějakým ze zmíněných produktů? jak vyhovoval Vám?

13 komentářů:

  1. Mám ten sprcháč od baley a vážně voní užasně:)

    OdpovědětVymazat
  2. rada by som skúsila tú Pantene masku.
    a mám telové mlieko presne rovnaké ako ty ten sprcháč. naozaj úžasne voní :)

    OdpovědětVymazat
  3. také mám pocit, že parfémy, které mi voněly a do kterých jsem byla zamilovaná, když jsem je začala používat, mi už moc nevoní. je tomu tak u Miss Dior Chérie, je to taková těžší vůně a asi se ke mně ani moc nehodí. Floral od Gucci používám výhradně v létě a proto mi léto také připomíná, takže to je relativně ok, ale i tak by to už chtělo změnu. mám tu asi 5 parfémů, které jsem celé zatím nespotřebovala a stejně jsem si pořídila nový. asi nikdy nevydržím jen u jednoho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já každý parfém zásadně používám až do poslední kapičky :) když už mi nevoní, tak jen proto, abych se jich zbavila :D

      Vymazat
  4. Dezinfekční gel, vidíš, zase jsi mi ho připomněla, leží mi na poličce nepoužívaný, chudák :D Já ho využij spíš v létě no. A mě tyhle sprcháče od Balei vůbec neoslovily, čichala jsem k oběma a nic, nevoní mi to nějak hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně ne? já z něj umírám blahem, slast pro můj nosík :)

      Vymazat
  5. Sprcháč od Baley mám taky, ale musela jsem ho načas schovat trochu mi začala ta vůně už vadit...:)

    OdpovědětVymazat
  6. sprcháč od Balei mám taky :) je opravdu skvělý .. nádherně voňááá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju voňavé sprcháče od Balei, ale strašně mi na nich vadí, že hrozně vysučují a nejsou moc krémové...
    Jinak desinfekční gel je nutnost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vysušují? s tím jsem problém vůbec neměla.

      Vymazat
  8. Balea sprcháč naozaj super voni!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na parfém slyším všude samou chválu, taky jsem ho chtěla zkusit. Je zvláštní, že ti najednou nevoní, snad se to nestane i u mých oblíbenců :D
    Ten sprcháč z Baley jsem si taky chtěla koupit, ale u nás už jsem ho nenašla :(

    OdpovědětVymazat
  10. Balea sprcháč krásně voní. Prostě čokoláda je naprosto boží. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!