pondělí 31. prosince 2012

week in photos #39

svátky a celý rok 2012 už je pomalu za námi... doufám, že všichni do nového roku vstoupíte pravou nohou a že bude ještě lepší, než tento rok! ostatně, přežili jsme konec světa, už to může být jen lepší, ne? :) děkuji všem čtenářů za přízeň, doufám, že můj blog budete i nadále rádi číst. rok 2013 pro mě bude hodně náročný - maturita, nástup na vysokou školu, bydlení ve vlastním... ale všechno má i svou světlou stránku a mě čekají ty nejdelší letní prázdniny, poslední náctileté narozeniny a spousta chvil s přáteli. 

šťastný nový rok a mějte se rádi!

další pokračování už za měsíc!!! nemůžu se dočkat :))

14 komentářů:

  1. krásné fotky!
    do nového roku vstup pravou nohou i ty! užij si dnešní den :)

    OdpovědětVymazat
  2. aka super Essie sada! tesim sa na recenziu!
    Inak ak by ta zaujimalo ake su podla mna top vyrobky 2012 najdes ich tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovědětVymazat
  3. mám rada tieto posty :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky, prajem ti šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  5. vy mě na tu knížku pořád lákáte :D už aby bylo po maturitě a já si všechny mohla přečíst.. mám seznam asi s 10ti knížkami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, ona to není žádná náročná četba :) já to měla přečtený za týden, ani ne!

      Vymazat
  6. To je fajn, že jsme zvolily podobnou manikúru :) Ta tvá je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  7. Nehty jsou vážně hezké, povedly se. I zbytek fotek je jak jinak než perfektní :) Čekají nás podobné plány, tak at se to oběma vyplní!

    OdpovědětVymazat
  8. krásné dárekčy, ta taša s nápisem Zara .. tvoje nehty jsou úúúžasné :) a zrovna čtu první díl románu 50 shades of grey, ostatní díly určitě budu číst taky :) ty jsi první díl dočetla? jak se ti to líbilo? já jsem cca na 200. straně a trochu mě to děsí :D ale třeba to nebude tak hrozné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, děkuji Dančo :)

      docela a líbí se mi to hodně, jsem především zvědavá, jak se to bude v jejich vztahu dál vyvíjet! obzvlášť po tom konci prvního dílu.

      Vymazat
  9. nádherné fotky!:) A přeji ti krásný nový rok a ať je lepší než ten minulý:)

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. haha, Jack i Zara byli i pod nasim stromkem ;) vse nej do noveho roku!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky

    pls. follow my blog. thanks
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. to je super výzdoba. Ako v americkom filme;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!