neděle 23. prosince 2012

week in photos #38

a je to tady! po roce tu máme opět Vánoce :) já teď měla sice trochu chaotické období, proto se tu také neobjevují nové články, ale doufám, že Vy si ho užíváte v klidu a pohodě a já slibuji, že se budu snažit opět zajet do starých kolejí. už hodlám jen balit dárky, zdobit stromeček a mlsat cukroví. tímto článkem Vám chci také popřát krásné a veselé Vánoce.

mějte se krásně!

 
 

17 komentářů:

  1. krásne fotky a krásne ozdobené medovníčky

    OdpovědětVymazat
  2. jé, ikea papír. :) Také přeju krásně vánoce. :) a zvu tě na vánoční giweaway. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle tvé články mám hrozně ráda:) Šťastné a veselé Vánoce i tobě!:)

    OdpovědětVymazat
  4. to ste kupili medovníki alebo ste vy zdobili ? ak ste ich vy zdobili tak klobuk dole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty na druhé fotce jsou kupované! :) na to nemáme doma nikoho tak šikovného, velký obdiv těm, kteří to zdobí :)

      Vymazat
  5. o.O Cože takové nádherně nazdobené perníčky? To snad není možné. Já byla na ty své včera tak pyšná a ty mě tak potřeš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neblázni, to není moje práce ani nikoho z rodiny :D ty moje výtvory jsou mnooohem horší :D

      Vymazat
  6. ty světýlka jsou úžasný a ty perníčky.. to jsi zdobila ty? to abych se s tou mojí matlanicí šla zahrabat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky :) ty světýlka jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. božské fotky :) prosím jak zdobíš ty perníčky?jsou naprosto neuvěřitelné :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď to čtu,že jsou kupované :) příští rok to asi taky uděláme :))

      Vymazat
    2. taky jsme o tom doma přemýšleli :D vypadají krásně a člověk nemá tolik práce :)

      Vymazat
  9. tie medovníky sú krásne ozdobené :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné random fotky a ty perníčky vypadají opravdu lákavě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!