sobota 8. prosince 2012

week in photos #37

trochu mě mrzí, že pro mnohé jsou Vánoce pouze svátkem chaosu, utrácení za dárky a stresu. jedním z těchto lidé je právě i můj otec, bohužel. pravou vánoční pohodu si nedokáží užít, protože je berou až moc komerčně. samozřejmě, že dárky k těmto svátků patří, ale rozhodně nejsou tím hlavním. přeci jen jsou tyto svátky pouze jednou za rok, tak by bylo škoda si je neužít :)

přeji krásný zbytek víkendu!


12 komentářů:

  1. jsou v Apetitu nějaký zajímavý receptíky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úžasný! :) tohle vánoční číslo se jim obzvlášť povedlo.

      Vymazat
  2. perníčky jsem taky už pekla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nechápu lidi co se jenom ženou za dárky a nedokáží si Vánoce pořádně vychutnat...pro mě je to to nejhezčí období z celého roku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mmmmm takových dobrůtek, děláš mi chutě :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta první fotka je nádherná!! a pravda, dárky sice k Vánocům patří, ale nejsou to nejdůležitější:)

    OdpovědětVymazat
  6. Yum yum, ta předposlední fotka :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak tak, dobre hovoríš . a fotky sú super, hlavne tá predposledná, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta první fotka! Úžasná .)

    OdpovědětVymazat
  9. to jsou ale hezké fotky, jakto že jsem tvůj blog našla teprve ted?

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne vanocni, letos si to uzivam ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně vánočně laděný článek..Takové mám nejraději :) Nejhezčí fotka je kávy ze šlehačkou a nutely.. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!