středa 26. prosince 2012

pleťové krémy

dnešní článkem ještě nebude věnovaný dárkům, které jsem našla pod stromečkem, ale kosmetické recenzi. konkrétně na pleťové krémy, které ráda či nerada používám.


krémy vybírám především na mastnou či smíšenou pleť, ale samozřejmě i mastná pleť potřebuje hydrataci. u všech těchto krémů se pohybujeme poměrně v levné cenové relaci, protože já si jednoduše na dražší krémy nepotrpím. většinou jsem ráda, když je vůbec stihnu vypotřebovat. ještě bych chtěla podotknout, že všechny pocity a dojmy jsou čistě subjektivní a to, že nevyhovují mé pleti neznamená, že nefungují vůbec.

1 - Avon noční gelový krém
sami si můžete všimnout, že jako jediný má opravdu gelovou konzistenci a také jako jediný je to noční krém. před pár lety jsem ho používala, ještě když byl v jednom balení společně s denním krémem, proto jsem si řekla, že ho objednám znovu. dobře si vzpomínám, že byl poměrně dobrý, pěkně matoval. nevím jestli Avon změnil složení, ale tenhle krém už bohužel nebyl to, co jsem očekávala. je opravdu lehoučký, prý dokonce bez oleje, ale po matujících účincích ani stopa a opravdu špatně se vsakuje. za 50 ml krému se cena pohybuje přibližně do 200 Kč.

3/10

2 - Balea matující krém
tenhle krém jsem si koupila na doporučení Lou, která ho vychvalovala v jednom ze svých videí. nečekala jsem od něj žádné zázraky, ale o to víc jsem si ho zamilovala. zaprvé cena - obsah také 50 ml za nějakých 60 Kč. příjemně svěže voní po citrusech nebo mi to alespoň citrusy připomíná. co je ale hlavní, matuje! opravdu ano. vsakování je rychlé, jen malinkou chvilku trochu lepí než se vsákne kompletně. používám ho hlavně pod make-up, protože můj milovaný porefessional mi už došel a tenhle krém mi plní téměř stejnou službu.

9/10

3 - Sudocrem
jeden vyloženě lékárenský výrobek a to je Sudocrem, ochranný krém, který je určený na podrážděnou pokožku, ekzém ale i akné. není to žádný lehký krémíček, je opravdu hodně hutný a do pleti se vsakuje hodně pomalu a postupně, takže je na obličeji opravdu znát. nerozetře se hned do ztracena, musíte počítat s bílou vrstvičkou podle množství naneseného krému. já si ho nanáším lokálně, ale čas od času preventivně namažu celý obličej a dělám si "masku". rozdrápané pupínky se po něm hezky hojí. existuje mnoho variant v balení, já mám tu nejmenší - 60 ml a platila jsem 80 Kč.

7/10

4 - Ziaja okurkový pleťový krém
dlouho velmi oblíbený krém, už několikáté balení. hodně jsem ho používala pod make-up než sem narazila na krém od Baley, ale pleť se mi mastila snad ještě víc. teď už ho bohužel tolik nevyužuju, protože jednoduše není žádný zázrak. hydratace není žádný zázrak, nematuje a ta chemická okurková vůni mi časem začala lézt na nervy. už ani nemám chuť po něm sáhnout, když se chci namazat a tak mi tu bude asi jen tak ležet... škoda, na mojí mastnou pleť nemá žádný speciální účinek.

1/10

5 - Yves Rocher hydra végétal
hydratační krém na den i noc z řady hydra végétal pro dehydratovanou pleť. existují dvě varianty - na suchou až normální a normální až mastnou, já mám samozřejmě tu druhou variantu. má také gelovou strukturu, takže se do pleti vsakuje lépe než klasický krém, ale jelikož je hydratační a já nemám pleť suchou, trvá dost dlouho než ho do pleti zapracuji, aby se vsakoval. proto ho používám hlavně na noc, ráno mám pleť krásně vláčnou. trvalo mi dlouho naučit se mou mastnou pleť hydratovat, protože jsem asi jako každý, koho trápí mastná pleť, trpěla představou, že se musí pouze vysušovat, vysušovat a vysušovat. za 50 ml zaplatíte něco okolo 200 Kč.

9/10

Pokud máte tipy na nějaké další krémy, které by mohly sednout mastné pleti, ráda dám na Vaši radu :) máte vlastní zkušenosti s nějakým z výše uvedených krémů?



6 komentářů:

  1. s krémy pro mastnou pleť zkušenosti nemám,takže ti žádné tipy neposkytnu :( já používám krémy pro citlivou pleť

    OdpovědětVymazat
  2. Ten ideální krém stále hledám. Mám ráda gelové konzistence, ale připadá mi, že po nich mám pleť takovou šedou a bez života. Ten od Baley vypadá dobře, pak jsem ještě slyšela o nějakém matujícím od Ryoru. Asi je vyzkouším.
    Sudocrem jsem si pořídila nedávno a docela na pupínky pomáhá.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jee to jak jak bych viděla vlastni koupelnu:D ten avon taky mám a vyhovuje mi :) a ziaja okurková kupodivu taky. I když jsem jí moc nevěřila..
    co se týče sudocremu, tak ten bych ráda vyzkoušela a na Baleu mám taky spadeno!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém Balea určite vyskúšam, ďakujem za tip :) Vyskúšala som veľa krémov na zmiešanú až mastnú pleť, ale väčšinou to boli len zbytočne vyhodené peniaze.

    OdpovědětVymazat
  5. baleu určite vyskúšam a teraz mám sudocrem vzorku a som s ním uplne spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zkoušela ten matující od Baley a souhlasím s hodnocením. Akorát ted v zimě m,ám pleť sušší a více mi vyhovuje třeba od Garnieru repairing care (z červené řady), který je skvělý! I Sudocrem mám doma a taktéž souhlasím s hodnocením. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!