pátek 28. prosince 2012

new in #28 Christmas edition!

tyhle články s vánočními dárky velmi ráda čtu, takže i já tu mám článek s dárečky, které jsem našla pod stromečkem. jelikož si děláme radost a kupujeme dárečky i během roku, tak na Vánoce nepřeháníme a žádné veledary si nedáváme :)
dáreček, na který jsem se těšila asi nejvíce je parfém Flora by Gucci. už od začátku prosince jsem bez vůně, protože jsem vypotřebovala svou Ninu Ricci a to víc jsem z ní nadšená! :)
k příležitosti maturitního plesu (který je mimochodem už za dva týdny!!!) jsem si nechávala šít šaty. myslela jsem, že se ani nedočkám, ale po dvou měsících jsou konečně hotové a moje! jednoduché, saténové, zdobené kamínky. ve skutečnosti je barva spíše do vínova. připadám si v nich jako princezna :)
termoska s vyměnitelnými motivy od kamarádky a obrovitánský hrníček ze Starbucks, děkuji maminko!
co by to bylo za Vánoce bez spodního prádla a ponožek? to jsou další dárky, na které se každoročně těším nejvíce :D soby a zimní motivy prostě miluju!
Ježíšek věděl, že novou sportovní bundu a další oblečení na sport potřebuji jako sůl, na boty si ale sám netroufl, takže doufám, že v povánočních slevách ulovím své vysněné Niky!
předplatné mých dvou nejoblíbenějších časopisů a naušnice, které jsem si sama vybrala k šatům na ples.
bižuterie od sestřičky a kamarádky plus taštička/peněženka, kterou jsem si darovala sama :D
stativ k foťáku mi udělal obrovskou radost! doufám, že mi bude věrným pomocníkem při focení :)
nejvoňavější dárečky od kamarádky, která snad vykoupila Yves Rocher :D zleva sprchový olej, dva krémy na ruce z vánoční limitované edice, mýdlo a miniaturka toho nejúžasnějšího sprchového gelu.
konečně i já mám svůj vlastní Tangle Teezer! a když jsme u té vlasové kosmetiky - šampon na mastící se vlasy a lak na vlasy. čistící ubrousky a úžasné náplasti na nos, na které jsem narazila tady. opravdu fungují!
nový BB cream, z kterého jsem bohužel velmi zklamaná - je úplně oranžový! u Ceady si na něj můžete přečíst recenzi, také se na to později chystám. stálice jako pudr Stay matte a řasenka SuperShock od Anovu. řasenka 2000 calorie mám vůbec prvně, takže jsem zvědavá! třpytivý lak Catrice a odločovač očí Olay.

a jelikož Ježíšek ví, jak máme všichni rádi povánoční slevy, nadělil mi ještě nějaké penízky, tak uvidíme, co ulovím :)

co jste našli pod stromečkem Vy? co Vám udělalo vůbec největší radost? 

11 komentářů:

  1. souhlasím s prvním odstavcem :) taky si dáváme dárky průběžně a na vánoce nešílíme
    doufám,že se nám v šatičkách ukážeš! budeš hvězda :)
    sporotovní i ostatní oblečení a dárky jsou parádní, taky půjdu lovit Niky! a uvidím, co dalšího nu :)
    největší radost jsem udělala asi sama sobě koupí silikonových formiček :D hh, měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. dostala jsem stejný termohrnek =) a do téhle vůně jsem se zamilovala! ale Ježíšek mi ji nepřinesl :D

    OdpovědětVymazat
  3. termohrnek, TT a předplatné Elle mám taky! :) termohrnek už trochu déle, ale stejně :) a ten parfém mi taky voní, rozhodovala jsem se mezi tím a Chloé, kterou jsem nakonec zvolila :D ale bylo to těžký rozhodování.

    jsem zvědavá na tu řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  4. I like this Gucci fragrance a lot. Moreover it looks simply adorable !

    Http://culturevogue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten parfém má nádherný design,přímo volající " Okouzli tvé okolí mnou! "

    OdpovědětVymazat
  6. zaujaly mě ty náplasti na černé tečky, nejspíš si je objednám :) Ty mrchy mě děsně trápí :(

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezké dárečky :) žlutý krém na ruce jsem mimo jiných dárečků dala mamce k Vánocům a voní nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásné dárky, taky bych si nechala líbit tolik věcí od yves rocher :) musí to krásně vonět :))

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, chci vidět šaty na tobě! A doufám, že se můžeme těšit na outfity, když už máš ten stativ? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Flora je úžasná vôňa, mala som ju veľmi rada :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!