středa 5. prosince 2012

komu, co? vánoční dárky...

jak už jsem slibovala, připravovaný článek s tipy na dárečky k Vánocům pro Vaše blízké je na světě :) je opravdu náročné vybrat univerzální dárečky pro maminku, tatínka nebo i kamarádku, protože se samozřejmě nemohu strefit do vkusu každému, ale doufám, že Vám tento článek bude alespoň malou inspirací a pomocníkem :) 

předem podotýkám, že všechny dárky jsou doplněny pouze ilustračními fotkami - je jasné, že na dárky nemáme miliony ;)
mamince...
když jsem viděla tyhle polštářky se zimními motivy ihned jsem věděla, že přesně tohle by byla trefa do černého - maminka je miluje! má jich plnou postel a stále si kupuje nové. člověk, který si v naší rodině užívá Vánoc nejvíc, bude asi právě moje maminka a když nedávno vyšla nová kuchařka z Apetit edice s vánočními recepty, nebylo o čem přemýšlet. vaření je jednou z našich společných vášní, takže i já se na ní těším. k tomu se vztahuje i rozkošná zástěrka, kterou by měla mít každá správná hospodyňka :) kosmetika je asi taková klasika, která neurazí ať už z levnější či dražší kategorie. stejně tak s oblíbeným parfémem. termofor je perfektní pomocník do tohoto chladného počasí a navíc má kouzelné motivy! 
tatínkovi/příteli/kamarádovi...
nevím proč, ale s dárky pro mužské pohlaví mám každoročně mnohem menší trápení. evergreenem je láhev kvalitního alkoholu podle chuti - fantazii se meze nekladou. věc, která se velmi líbí i mě, jsou magnetické kuličky neocube. můžete z nich vytvářet nejrůznější obrazce a tvary. při nákupu peněženky pro muže je důležité vědět, jaký typ/materiál má rád a věřím, že udělá velkou radost - obzvlášť když v ní potom najde i nějaký ten bonus ať už v podobě peněz nebo dárkové karty do oblíbeného obchodu. kulich do třeskuté zimy jako stvořený, no ne? při vybírání oblečení také hodně záleží na jednotlivci, ale věřím, že pěknou košilí nepohrdne tatínek ani kamarád. parfém aby nám ti chlapi krásně voněli a holítko, aby byli vždy upravení :) pro milovníky hudby pak kvalitní mp3 přehrávač.

sestřičce/kamarádce...
nejvíce každý rok zápasím právě s dárky pro kamarádky. Yankee candle dokonalý dáreček pro všechny milovníky svíček a romantické duše. jestliže Vaše kamarádka ještě neví o Tangle Teezeru, bude to skvělý dárek - už i já ho mám nachystaný a zabalený pro kamarádku! jak už jsem psala ve své recenzi na Ladybox, myslím si, že tyto beauty boxy mohou být také milým dárečkem, když Vás opravdu nic nenapadá. ponožky se možná nemusí zdát jako ten nejideálnější dárek, ale já samotná se každý rok na nové a roztomilé vánoční ponožky velmi těším :) Activity doporučuji jako skvělého zabijáka nudy i pro početnější party. k vánočním dárkům neodmyslitelně patří i knihy a pokud máte kamarádku, která ráda čte, mám pro vás pár tipů - aktuálně mě zaujal román Padesát odstínů šedi od EL James (který už mám přečtený) a povídky Mrtvý holky od českého autora Miloše Urbana. pravého fandu rozhodně potěší CD oblíbeného interpreta či kapely, cédéčka mají pořád svoje kouzlo.

12 komentářů:

  1. Zajímavé typy, které se každopádně hodí :DD

    OdpovědětVymazat
  2. jůůů kupodivu místo tipu pro blízké jsem si vzpomněla na to co chci já - tangle teezer :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky to máš sepsané a doplněné obrázky, vážně kvalitní článek :) Láhev alkoholu letos volím pro tátu, má ráda vína, tak je to jasné. A sehnala jsem na to úžasnou santovskou čepičku a obleček, na tu láhev prostě :D Rozkošné!
    S dárky pro kamarádky taky celkem zápasím, naštěstí mi většinou říkají, co by jim udělalo radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezké tipy, já čekám TT taky pod stromečkem. ale od našich :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt hezké tipy. Řekl bych, že mi ten nápad pro kamarádku přijde moc užiteční. Konečně vím co koupit mé snoubence... :)



    kreativní blog

    OdpovědětVymazat
  6. neocube a tangle teezwer jsou báječné dárky, stejně jako láhev Jacka :D

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou užitečné typy, děkuju! Zvláště to pro holky. ;) Akorát škoda, že tam není moc těch levných variant. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že od všech těchto dárků najdeš i mnohem levnější variantu :)

      Vymazat
  8. Best gift for my BF is Lana Del Reys CD :)
    I follow you :)

    http://rockmanticparadise.blogspot.com/ this is my blog, Im pretty new here :]
    stay gold xo

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem termofor dala své mamince loni a byla z něho nadšená. Navíc si ho můžu kdykoliv vypůjšit, takže to má dvě plus :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!