středa 12. prosince 2012

empties III.

máme tu začátek nového měsíce a s ním i přehled produktů, které jsem stihla za ten předešlý měsíc - listopad vypotřebovat.
Gillette Satin Care holící pěna - nejdříve bych chtěla říct, že tyto gelové pěny od Gillette mám celkově moc ráda, protože jsou všechny úžasně jemné a holí se s nimi skvěle. tato řada Pure&Delicate je speciálně určená pro citlivou pokožku. citlivou pokožku nemám, takže nemohu posoudit, zda má opravdu nějaké lepší účinky než jejich další pěny. příště určitě sáhnu po nějaké další pěně z jejich nabídky.

Yves Rocher šampon na kaštanové vlasy - s chininovníkem, který by měl tónovat hnědé vlasy. žádný tónovací šampon jsem zatím neměla, takže nemám s čím porovnávat, ale cca po dvouměsíčním používání, co mi vydržel, moje přírodní barva trochu ožila. možná to bude můj subjektivní pocit, ale na slunci vidím ve vlasech krásné a zdravé odlesky. za nějakých 79,- si ho určitě ráda koupím znovu, protože mi i zajímavě voní!

Avon tělový sprej - na tyhle spreje sem naprostý šílenec! mám jich doma několik a pořád si objednávám nové. do každé kabelky jeden hodím a kdykoliv během dne jsou perfektním osvěžením. tento s granátovým jablkem a mangem mi voní snad úplně nejvíc ze všech, které Avon nabízí.

Yves Rocher balzám na rty - kdysi kdysi dávno byly tyhle malé balzámky jako dárek k balení žvýkaček. vydržel neskutečně dlouho a neskutečně jsem si ho oblíbila, protože mi byl pomocníkem i v těch nejhorších časech, čehož si můžete všimnout - obal už značně utrpěl. rty krásně zvláční. ani nevím, jestli jsou stále v nabídce, ráda bych si ho opět koupila.

Maybelline Fit Me! korektor - podle mého ten nejlepší tekutý drogérkový korektor, na který jsem doposud narazila. tahle řada se Maybelline opravdu vydařila. kryje opravdu výborně a dobře se s ním pracuje. obličej se mi po něm trochu leskne, ale nic co by nevyřešil pudr. 

essence matující papírky - které jsem vyhrála v giveaway u Danielky. předtím pro mě byly něčím úplně novým, ale jakmile mi došly, musela jsem si pořídit nové, protože se rychle staly velkým pomocníkem v boji proti přebytečnému mazu na obličeji. těm, kdo nevěří, stačí říct jedno - zkuste a uvidíte sami!

Bioderma Sébium AKN krém - z řady na mastnou pokožku, kterou všechny určitě znáte. má účinně působit proti vzniku akné. zpočátku jsem z tohoto krému byla nadšená, protože mi pomáhal, ale čím déle ho používám, tím mi přijde moje pleť vůči němu odolnější. řada Sébium je najednou téměř neúčinná. a šíleně pálí! proto bych se Vás ráda zeptala, jestli je lepší pleťovou kosmetiku střídat, aby si na ní pleť nevytvořila určitou odolnost a nemíjela se tak s účinky?

7 komentářů:

  1. na to psala myslím nějaká bloggerka článek, možná Petra Lovelyhair. ale už taky nevím, jestli se kosmetika má nebo nemá střídat :D já když mám něco hodně ráda, tak to neměním.

    a mně třeba ten šampon udělal s vlasy něco šílenýho :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzámek se dá nějak sehnat, kamarádka mi ho nedávno darovala :) Taky ho mám hrozně moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. ja som čítala že by sa nemusela stiedať, pretože ked nasej pleti niečo vyhovuje, načo by sme to striedali :)

    OdpovědětVymazat
  4. hmmm matujuce papieriky??? znie to zaujimavo..

    OdpovědětVymazat
  5. Ten sprej od Avonu mám taky a nemůžu si stěžovat! :)
    Taková vůně,že to vydrží celý den mě ještě nepřekvapila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!