neděle 30. prosince 2012

2013 - novinky v drogériích

už jen pár dní nás dělí od (N)nového roku a určitě je spousta z Vás zvědavá, co nám nadcházející rok v kosmetice nabídne. dnešní článek je věnovaný novinkám "drogérkové" kosmetiky.
# 1 - nová kolekce od essence Hugs&Kisses, která má oficiálně vyjít v lednu/únoru, takže počítám, že s nějakým zpožděním by se snad k nám dostat mohla. jedná se o jednu z větších edicí, na internetu seženete mnoho dalších informací o produktech, které k této limitce patří jako například paletka stínů, umělé řasy či speciální vůně. nejvíce mě zaujaly speciální glitrové toppery a tvářenka.

# 2 - všechny moc dobře známe kolekci rtěnek Kate Moss pro Rimmel. letos by i k nám měla dorazit nová kolekce matných rtěnek. nové odstíny, nový design a matný efekt - jsem více než zvědavá! 

# 3 - ani Maybelline nezaostává a přichystal si nové odstíny oblíbených Color Tattoos! podle swatchů je na co se těšit.

# 4 - další novinkou od Maybelline je jejich nová objemová řasenka the Rocket, která byla už oficiálně představena i u nás. recenzi si můžete přečíst například u Ceady

# 5 - a aby těch řasenek nebylo málo i Rimmel má novinku. Scandal Eyes Show Off, u které mě trochu vyděsil kartáček, ale uvidíme...

# 6 - rtěnky Color Whisper od Maybelline, které se hodně podobají Lip Butter od Revlonu - vzhledem i samotnou texturou. jde o lehce zabarvený balzám na rty, žádné výrazné odstíny a hutné textury.

# 7 - poslední novinkou, kterou jsem vybrala, je zároveň i kompletní řadou. Instant Age Rewind je speciální řada pro zralou pleť. najdete v ní primery, korektory, make-upy, pudry a mnoho dalšího speciálně vytvořené pro potřeby žen se zralou pletí.


oslovily Vás nějaké výše uvedené výrobky či máte nějaké jiné novinky, které si nenecháte ujít?

13 komentářů:

  1. oslovily mě všechny výrobky, ale všechny si nechám ujít - na dekorativku moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na limitku od Essence se teda těším, snad bude i u nás ve městě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow už se na ně těším :) oslovila mě limitka a rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to jsem moc ráda, že jsem na článek klikla a přečetla si ho. Potěšilo mě, že sem konečně přijdou Rimmel rtěnky a líbí se mi i ten nový make-up. Hezký článek:)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že k nám dorazí ta limitka od Essence, hlavně ty efektové nadlaky vypadají skvěle!:) A taky jsem zvědavá na matné rtěnky a na Color Whisper :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, já se tak těšim na ty rtěnky od Kate :) a na nové odstíny color tattoo taky!

    OdpovědětVymazat
  7. Rimmel rtěnky a ta napodobenina lip butter mě celkem láká :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujali mě ty rtěnky od Maybelline a Rimmel :)

    OdpovědětVymazat
  9. všetky vyzeraju velmi lákavo... také cukríkové

    OdpovědětVymazat
  10. Nenechám si ujít tu essence, vypadá tak krásně zamilovaně, :) a ta rimmelka, tu chcii!

    OdpovědětVymazat
  11. řasenka vypadá dobře!

    OdpovědětVymazat
  12. tak snad najdu někde v drogérii novou řadu rtěnek od kate moss:)! na ty se moc těším:))

    OdpovědětVymazat
  13. tak novinky vyzerajú senzačne, len či sa všetky dostanú aj k nám na Slovensko :/

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!