sobota 17. listopadu 2012

x-mas wishlist

ani já nezůstávám pozadu s vánočním wishlistem... už jen něco málo přes měsíc a máme tu Štědrý den :)
1# Nike Free TR Fit 2 - snad ty nejúžasnější boty na sport, které jsem kdy spatřila. to ani nemluvím o tom, jak se v nich chodí. jelikož jsem začala pravidelně sportovat a s balačníma botama od Reeboku to není zrovna to nejlepší, hledám pro svá chodidla tu nejlepší volbu. myslím, že jsem ji našla!

2# kožešinková vesta - kterou sháním marně už několik měsíců. nejlépe černou a samozřejmě z umělé kožešiny. v kombinaci s huňatým teplým svetrem ideální i do chladnějšího počasí.

3# Unapologetic - jako Rihannin dlouholetý oddaný fanoušek se nemůžu dočkat vydání jejího nového CD, které má vyjít už toto pondělí! River Island dokonce přišel s kolekcí triček/mikin k tomuto CD, do kterých jsem se ihned zamilovala.

4# Gucci Flora Gorgeous Gardenia - dlouho jsem přemýšlela právě mezi tímto parfémem a novým La vie est belle od Lancôme, který je taky okouzlující. po dlouhém rozmýšlení zvítězil právě Gucci, po kterém toužím už dlouho.

5# kotníčkové boty - s malým podpatkem na chození v zimě a nejlépe kožené. přesně takový tip sháním, ale bohužel zatím neúspěšně. 

6# fake Zara handbag - originál ze Zary, jehož "napodobeninu" najdete na ebay v mnoha barevných provedení a za mnohem nižší cenu.

7# Essie laky - zprava A Crewed Interest, Penny Talk, Reccessionista, Skirting the Issue.

Jaká jsou Vaše přání? 
v dalších článcích pro Vás chystám tipy na dárky pro vaše blízké, mějte se krásně!

12 komentářů:

  1. fakt už jen měsíc a kousek, to zase uteklo.. já o wishlistu ještě vůbec nepřemýšlela,letos nějak nevím co si přát - všechno mám
    ty Niky jsou vážně úžasné! :) já si s koupí botasek počkám na jaro

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle typ kabelky se mi začíná líbit čím dál více :) takže přemýšlím i já, že si jí nejspíš pořídím :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. černou kabelku na ebay už si vybírám hodně dlouho a furt se nemohu dokopat k její koupi :D asi jdu na to ted :D a parfém si přeji taky, jsem věrná Dieselu a už ho mám domluvený u přítele. u našich si přeji netbook, nějaký obyč levný, ale táta mi na rovinu řekl, at začnu uvažovat racionálně že ještě nevykradl banku. :D budu si muset asi přát jen zimní bundu.

    OdpovědětVymazat
  4. I am also such a big fan of Rih Rih and I need her album!! :D
    xx

    OdpovědětVymazat
  5. prosim ta pod akym nazvom najdem na ebayi tuto kabelku??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hodím ti rovnou odkaz :)
      http://www.ebay.com/itm/300766878279?var=600054496713&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

      Vymazat
  6. tyhle parfémy od Gucci mi taky voní. já jsem tedy bysazená na zelenou variantu. problém je ten, že já se rozhoduju mezi asi deseti a vůbec nevím :D
    a boty i kabelka se mi také líbí, stejně tak kožíšek. jeden už mám, ale brala bych další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám věčně dilema, tenhle Gucci a Lancome už je také ten nejužší výběr :) je to hodně těžký rozhodnutí! :D

      Vymazat
  7. Pěkný to seznam přání, já už Ježíškovi psala, chci penízky na koupi 50mm objektivu, to je hlavní položka amožná taky jediná, protože přece jenom naši nekradou :D

    OdpovědětVymazat
  8. ciernu chlpatu vestu som mala tiez dlho na svojom zozname, ale podarilo sa mi ju zohnat. Myslim, ze nieco take ponuka romwe alebo, ak davas prednost skusaniu, tak aj F&F

    OdpovědětVymazat
  9. Hmm až na to CD máme podobný vkus, ta vesta a ty boty, kabelka hmmm taky chci:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Vestu bych chtěla taky a moc :( <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!