sobota 24. listopadu 2012

week in photos #36

neuvěřitelný - přesně za měsíc tu budou Vánoce... tenhle rok jako by mi utekl mezi prsty. jakoby to bylo včera, co jsem s kamarádkou trávila Silvestr a už tu bude další. fakt, že letos maturuji si snad ještě ani nepřipouštím, jen mi bylo docela úzko při odevzdávání přihlášky... místo učení si většinou čtu, samozřejmě všechno kromě maturitní četby. nedostatek sluníčka už se na mě začíná podepisovat a začínám cítit tu zimní únavu, kterou doprovází silné nutkání nedělat vůbec nic. doufám, že v tom nejsem sama.

a jaké byly/jsou Vaše poslední dny? mějte se krásně!

P.S. na VotočVohoz jsem přidala věci k prodeji, kterých bude postupně přibývat!

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. možná až moc vánoční, ne? :P je stále listopad!!

      Vymazat
    2. já vím :) tohle období si hrozně užívám, Vánoce miluju! takže se obklopuju vánoční atmosférou už takhle brzo :)

      Vymazat
  2. kniha <3 :) pekné fotky veľmi a pozývam ťa ku mne na giveaway o nahrdelník http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. ty světýlka! a přihlášku jsem taky odevzdávala.. když jsem jí dovyplnila tak jsem si říkala " tak a teď už je to oficiálně v pr.. " :D :D
    a už chci mít TT taky doma! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, měla jsem podobný nutkání :D

      Vymazat
  4. Krásne fotky odkiaľ máš tangle teezer? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objednávala jsem ho z webu krasa.cz

      Vymazat
  5. já už taky mám vánoční horečku... pečeme už od začátku listopadu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si to vůbec nepřopuštím, ale u odevzdávání přihlášky mi ouzko vůbec nebylo, nějakým vnitřním něčím se na to i těším, až to budu mít za sebou a řeknu si, že mám před sebou skoro 4 měsíce volna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to pomyšlení na ty nádherně dlouhý čtyřměsíční prázdniny je jediný, co mě žene kupředu :)

      Vymazat
  7. krasny hrncek, to poznam s tym ucenim, tiez som vtedy bola schopna aj upratovat, len aby som sa nemusela ucit:D

    OdpovědětVymazat
  8. hodně štěstí s učením!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!