pondělí 5. listopadu 2012

tag: 5 věcí, které mi ulehčují život

je docela zajímavé se zamyslet nad pěti věcmi, které používáte naprosto běžně, ale bez nich jste naprosto ztracení. bez kterých věcí se denně neobejdete Vy?
1. asi nejdůležitější věc, bez které hodně těžko funguji - kontaktní čočky. jsem totiž totálně slepá :D
 2. diář, neboli blbník, jak tomu vždycky říkala naše skvělá češtinářka, kam si každou tu blbinu píšu. jakmile si totiž něco nenapíšu, tak to prostě nevím.
 3. další samozřejmostí vždy a všude je antibakteriální gel. hygiena přeci musí být!
 4. jelikož jsou moje vlasy téměř učebnicovým příkladem nepoddajnosti, bez pinetek nemůžu ráno vyjít z domu. 
 5. můj mazlík, ze kterého Vám píšu, který je zároveň i mým velkým pomocníkem :)

8 komentářů:

  1. musela bych dlouho přemýšlet :) hezký článek!
    blbníci jsou užiteční! taky ho mám ve škole furt u sebe :D

    OdpovědětVymazat
  2. máš nádherný diář! :) takový by se mi taky líbil, fakt parádní :))

    OdpovědětVymazat
  3. antibakterialny gel msím mať aj ja aj diar ten tvoj je krásny

    OdpovědětVymazat
  4. odkud máš ten diář? já miluji Paříž takový hledám :))

    OdpovědětVymazat
  5. úplně jsem se zamilovala do tvého diáře =)

    OdpovědětVymazat
  6. jojo, ty čočky .. :) bez těch taky nedám ani ránu. a bez žehličky na vlasy!

    OdpovědětVymazat
  7. Čočky - velký souhlas, diář - to samé, se zbytkem taky souhlasím, ale třeba pinetky by mě nenapadly :) Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!