čtvrtek 22. listopadu 2012

pinkie

v jednom z předchozích čísel ELLE bylo na výběr hned několik odstínů laků od Rimmel jako malý dáreček. já jsem si sama odstín vybrat nemohla, jelikož jsem předplatitelka, ale dostala jsem #405 Rose Libertine, který se mi z nich líbil asi nejvíc. do té doby, než jsem jeden z nich vyzkoušela, bych je v drogériích asi nadále přehlížela, což by byla ale veliká škoda...
hned první, co mě potěšilo, je štěteček, který je plochý a pěkně široký. lak je navíc krásně krémový a sytý, takže se s ním velmi dobře pracuje. měl by zasychat do šedesáti sekund, což nemůžu tak úplně potvrdit, ale na nehty se mi nic neobtisklo ani jsem si ho nijak nepoškodila /s čímž mívám u laků často problém/, protože za pár minut byl už opravdu suchý. nehty mi vydržely dva dny bez porušení, poté jsem lak odlakovala, takže myslím, že ještě by určitě vydržel. 

jsem z něj opravdu nadšená a rozhodně bych chtěla vyzkoušet i jiné odstíny, protože jsem naprosto spokojená! nemůžu vytknout vůbec nic, v tomto případě opravdu platí "za málo peněz, hodně muziky".

10/10

7 komentářů:

  1. tenhle odstín je opravdu TOP! Mám ho také a hrozně ráda ho používám ... a celkově laky Rimmel jsou opravdu velmi dobré, super štětečky, hezké odstíny a příznivá cena :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle laky mám vůbec nejraději, maji perfektní štěteček! a odstín mám stejný! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Barvičku jsi vychytala vážně skvělou :) Taky jsem Rimmel vyzkoušela teprve nedávno a jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!