středa 7. listopadu 2012

new in #27

nevím jestli je to absencí toho tepla a sluníčka, ale v poslední době mě to táhne spíše k těm zářivějším a výraznějším barvám než k těm tmavým, zemitým jako to mívám vždy během podzimu. dost se to odráží v mých posledních nákupech...
angorák z H&M, který miluju a nenávidím. původně jsem chtěla růžový ten z kolekce Lany Del Ray, ale vypadala jsem v něm jako přeslazený bonbon, protože růžová asi nikdy nebude moje barva... nakonec jsem si vzala tenhle cihlový, který byl i ve slevě - z 799,- zlevněný na 300,-. no neber to! byla jsem z něj hrozně nadšená, teda alespoň do doby než jsem si ho vzala na sebe. chloupky z něj lítají všude kolem a dolů z oblečení jdou docela, pardon, hodně špatně. achjo...
 jeany v dokolané královsky modré! C&A
 kdo mě zdá, ví, že zelenou opravdu ráda nemám... kupodivu mi ale top v tomhle odstínu opravdu učaroval ( navíc mi i několik lidí, že ta barva ke mě perfektně sedí, zvláštní ) a detail v podobě zlatých zipů na ramenou je jen třešničkou na dortu. C&A
 kruhové šály, které jsou do tohoto počasí téměř nezbytností. tmavší s peřím z New Yorkeru a opravdu hodně svítivá neonová od vietnamců, která na fotce nevynikla jako ve skutečnosti.
 můj nejmilejší úlovek! červené peplum šaty z New Yorkeru, které jsem si zamilovala na první pohled. nemůžu se dočkat plesové sezóny :)
vlaštovičky z GATE a "kameny" z C&A

15 komentářů:

  1. Teda, všechno bych brala! Hlavně ten top z C&A, já zase zelenou úplně miluju :) A ty šaty z NY, wow!

    OdpovědětVymazat
  2. zářivé barvy jsou skvělé :)
    do peplum šat z New Yorkeru jsem se asi teď taky zamilovala! snad nám je co nejdřív ukážeš

    OdpovědětVymazat
  3. pekné kúsky ;))) brala by som tie šaty z New Yorkeru! sú super, dúfam, že sa nám v nich aj ukážeš ;)
    PS: pozývam na giveaway
    http://aleva1.blogspot.sk/2012/11/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. peplum a modré džíny se mi líbí děsně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, taky mam jeden takovy haemkovsky, ruzovy, krasny na fotkach i na sobe, ale potom davat do pucu vsecko a vsechny kolem je dost narocne ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie šaty sú vážne nádherné!!! Skvele si nakúpila:-)

    OdpovědětVymazat
  7. áááá ♥ úžasné kousky!! Líbí se mi úplně všechno, ale nejvíc ty jeansy, kruhové šály a peplum šaty :)
    Skvělé nákupy!!

    OdpovědětVymazat
  8. Na ty šaty jsem taky koukala, nakonec jsem je tam s těžkým srdcem nechala :)) pěkný nákup.

    OdpovědětVymazat
  9. moc se mi líbí ta peříčková šála :)

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím tě kolik stály ty modré kalhoty,Zelený top a ta oranžová šála?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty modré kalhoty cca 200kč, zelený top okolo 300kč a šála za 90kč :)

      Vymazat
  11. áááá tak ty šaty vedou!!!! ty musím mít !:D proč já včera jenom nejela do té olympie? :D Ale svetry z H&M jsou nejlepší.. těm se nic nevyrovná!
    http://elitiethebeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. pekne nausky a super salik:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!