MENU

neděle 4. listopadu 2012

empties II.

další měsíc pryč a s ním další empties - prudkty, které jsem za říjen vypotřebovala.
Garnier Fructis Oil Repair 3 - šampon a kondicionér, recenzi si můžete přečíst tady. do téhle řady bych určitě šla znovu, je opravdu výborná!

Ziaja kozí mléko krém na ruce - vydržel až překvapivě dlouho, mám ráda jeho vůni. zároveň má i posilňovat nehty, takže další malé bezvýznamné plus. zatím budu muset vypotřebovat zásobu krémů na ruce z nové řady od essence, ale třeba se k němu zase časem vrátím.

Balea deo sprej na nohy a do bot - sice opravdu příjemně voní (citrusy miluju!), ale neměl v podstatě žádný efekt. škoda.

Benefit Porefessional - můj svatý grál! jediná báze, na kterou jednoduše nedám dopustit. pleť krásně zmatní, póry opravdu viditelně zmenší a je neuvěřitelně lehký, takže je ani neucpává. používám jí téměř každý den. jediné, co bych tomuhle zázraku vytknula je ta cena. přeci jen 22 ml za nějakých 950 Kč je dost, takže s dalším balením nejspíš počkám až na Ježíška :)

Yves Rocher malinový ocet pro lesk vlasů - tenhle produkt jsem si vlastně koupila úplnou náhodou, ani nevím vlastně proč. aplikuje se na vlasy před posledním oplachováním a slibuje nádherný lesk. žádnou výraznou změnu sice nepozoruji, ale vlasy mi připadají silnější, tak nevím jestli je to zásluha právě tohoto výrobku. zatím neuvažuji nad jeho další koupí.

Rimmel Stay Matte pudr - poslední dobou můj nejoblíbenější. samozřejmě nevydrží celý den, ale to by byl asi zázrak, kdyby nějaký takový pudr existoval, ale jinak je výdrž slušná. neobjevila jsem zatím lepší pudr ve stejné cenové relaci. navíc mají poměrně široký výběr odstínů. určitě si ho zase znovu koupím.

6 komentářů :

  1. taky chci vždy něco dopotřebovat,abych si mohla koupit vysněnou věcičku:)
    miluju vůni kozího mléka v kosmetice!

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že je ta báza fakt dost drahá :-/ to je celkem škoda, jinak bych jí vyzkoušela taky ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Nad malinovým octem jsem přemýšlela...tak asi ještě promyslím.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pudr od Rimmel je můj favorit z pudrů, které jsem dosud vyzkoušela. Tvůj článek mi připomněl, že si pro něj v týdnu musím zajít, mají na něj teď v DM slevu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tento šampon som tiež skušala a celkom sa mi páči..
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. som rada, ze nie som jedina, ktora toho za mesiac, tolko vypotrebuje:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!