MENU

čtvrtek 11. října 2012

week in photos #34

začínám kupovat dárky na Vánoce... někdo si řekne, že jsem blázen a ti zbylí asi taky, letos to každopádně nehodlám podcenit jako vloni! není vůbec od věci si to odbýt takhle brzy. přiznám se, že se na Vánoce hodně těším, ale na to máme ještě čas. užívám si nádherný podzim. všude spousta barviček a sluníčko ještě pořád příjemně hřeje. jak si užíváte poslední slunečné dny Vy?


20 komentářů :

  1. Jé tu šálku máš odkud? Je nádherná! I ostatní fotky jsou pravé podzimní, už se těším, až půjdu fotit ven, až budu zdravá :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta druhá fotka je jak z filmu Ptáci :D jinak super fotky a na nákup dárků už se taky chystám!

    OdpovědětVymazat
  3. na nakupování dárků já mám ještě čas. především na to nemám ani finanční prostředky :) ale když už chodím po obchodech, sem tam zahlédnu něco, nad čím se pozastavím a řeknu si, že to bych mohla pro osobu, která se mi k tomu předmětu vybaví, koupit k Vánocům :) a možná letos začnu také dříve, třeba už koncem listopadu, protože v prosinci bude spousta učení na zápočtové testy.
    také už pomaloučku přemýšlím, co si napíšu na Christmas wishlist já :)

    OdpovědětVymazat
  4. též chci tenhle víkend začít nakupovat dárky na Vánoce:)
    jinak fotky jsou báječný, podzim všude kolem! miluju tohle období:)

    OdpovědětVymazat
  5. krásne fotky! Vianoce mi radšej ani nespomínaj, pre mňa to znamená zima, sneh a tma :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné podzimní fotky :) Ten šátek mám také jen v jiných barvičkách :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Prostě dokonalé fotky. A nemyxslím si, že jsi blázen! :)

    OdpovědětVymazat
  8. karolínko, nádherné fotky <3 miluju podzim a tyhle jsou zatraceně podzimní aaach :) taky se už musím porozhlédnout po nějakých dárečkách na vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak s tými darčekmi blázon určite nie si... ja už tiež rozmýšlam že začnem, pretože každý rok sa nahánam tesne pred vianocami. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Milujete módu, styl a novinky? Rádi bychom Vás pozvali do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Nově v naší nabídce naleznete: PODZIMNÍ ŠÁTKY = již od 120 Kč !!!

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já měla kdysi nakoupené nějaké dárky už v létě.. :D takže v tom nejsi sama. Taky to radši dělám dopředu, než na poslední chvilku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já už bych taky chtěla začít s nákupem dárků, ale zatím nemám inspiraci co nakoupit :/
    Jinak moc pěkné fotečky (miluju zvířátka z kaštanů)

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky... také plánuji už kupovat dárky na vánoce, ale vůbec netuším co.. dáš mi nějaké typy?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!