MENU

pátek 5. října 2012

Rimmel Kate Moss lipstick

dovolila bych si říct, že tyto rtěnky značky Rimmel, jejíž odstíny navrhla sama Kate Moss, se rychle staly favoritkami pro mnoho dívek, slečen a žen. v základní řadě se devět odstínů v číselné škále 1 - 15 a v nové jarní edici této kolekce přibylo do nabídky dalších pět odstínů očíslovaných 16 - 26.
tyto rtěnky jsou opravdu slušné konkurentky svých drahých kolegyní. na to, že jsou k dostání běžně v drogériích, patří mezi ty výrazně kvalitnější. výběr odstínů je bohatý, barvy jsou intenzivní a s výdrží to také není nejhorší. jediné malinké mínus vidím v tom, že trochu vysušují. nejsou to ale hydratační rtěnky, takže nemám proč se zlobit, stačí nejprve nanést malé množství balzámu na rty, poté rtěnku a vše je ideální. jsou krásně krémové a mají i svou typickou vůni. nadchne i svým jednoduchým vzhledem.

9,5/10

Jak tyto rtěnky hodnotíte Vy?

16 komentářů :

  1. krásne :) páčia sa mi tie hnedé :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadají dobře, asi se po nějaké z nich poohlédnu. růžová ani červená mi nesluší, musím mít odstíny do bordo/fialové až hnědé.

    OdpovědětVymazat
  3. já mám odstín 03, ale líbí se mi i ta 16! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta 20 je přesně odstín pro mě :)) ale odstín 16 vypadá také hodně dobře! :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi 5 /něco mi říká, že jí mám doma taky - ale nepoužívám jí/ a 16 je úžasná, ta v té první várce nebyla, je to nový odstín, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano :) je součástí "jarní" edice, která se k nám ještě pořádně nedostala :D

      Vymazat
  6. Včera jsem se na ně koukala, asi si udělám na Vánoce radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. no tak tu jarní edici brzy omrknu, zatím mám jen 03 a 12, ale rozhodně nemám v plánu u nich zůstat. Chtěla bych ještě 01 a teď tak koukám, že ta 16 je fakt úžasná. Myslím, že po ní také sáhnu :)
    Děkuji za článek, protože o jarní edici jsem neměla ani páru ;)♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ta nude 03 vypadá krásně!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. souhlasím s celým článkem :) mám 03, protože používám jen nude odstíny a nedám na ni dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  10. na tobě ty rtěnky vypadají skvělě, já si nemůžu pomoct, ale mě prostě nesluší :(

    OdpovědětVymazat
  11. Jednoduše. Prostě si budu muset nějakou z nich pořídit a tečka (mám sice přehršel rudých, vínových a hnědých, ale nude žádnou, takže je potřeba dohnat deficit a vzhledem k tomu, že jsou tak dostupné, snad to nemůže být zásadní krok vedle :D )
    Díky, tvůj článek mě konečně pošťouchnul :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné :) Odstín 03 vlastním a do odstínu 16 jsem se zamilovala :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!