středa 3. října 2012

new-in #26

všem přeji krásný večer! dnes další kosmetické přírůstky do rodiny. 

kompaktní pudr od Catrice se mi líbil hlavně tím, že "mramorovaný" a dájí se tak vykouzlit různé odstíny. jen trochu víc práší. korektor z kolekce Fit me! od Maybelline, která je konečně už i u nás a jelikož mi samotný make-up vyhovuje, vzala jsem si i korektor, se kterým jsem zatím vcelku spokojená.
výrobky od značky Ziaja, které jsem si mohla vybrat díky výhře u Andy. sprchový gel a šampon v jednom s vůní vanilkovo-sušenková zmrzlina [ příšernej název! :D ], sprchový peeling pomerančové máslo a jemný odličovač očí.
po poslední návštěvě Yves Rocher musím říct, že jsem docela zklamaná. hned co jsem vkročila do obchodu se mě chopila velmi neodbytná prodavačka, která se mi snažila za každou cenu vnutit ke koupi úplně cokoliv. šla jsem cíleně jen po novém BB creamu a skončila jsem i s několika šampóny pro mě, kamarádku a další kosmetikou i pro mamku. no hrozný! stálo mě to opravdu velké úsilí ji přesvědčit, že už o další výrobky nestojím.
nakonec štětce - první rádoby blending brush nějaké neznámé značky z ebay, který jsem původně chtěla na korektor, je naprosto katastrofální - štětiny tvrdé jak blázen, pelichají a korektor se s ním jednoduše nanášet nedá, takže nejspíš poletí do koše. druhý je štěteček na linky od Catrice, který jsem zatím nevyzkoušela, tak uvidíme!

6 komentářů:

  1. líbí se mi to pomerančové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  2. takový prodavačky nesnáším, vždycky mám chuť je praštit něčím po hlavě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělýýýýý! Taky už sakra musím vyzkoušet něco od ziaji :)

    OdpovědětVymazat
  4. jelikož mi korektor od Maybelline dochází, tenhle z nové řady Fit me! určitě vyzkouším, tuším, že bude ještě o něco lepší!
    pak napiš, jaký je ten bb cream od Yves.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkoušej, snad budeš spokojená :))

      určitě o něm bude ještě zmínka! ;)

      Vymazat
  5. Pomerančový peeling a odličovač mám a nemůžu si stěžovat, skvělé výrobky! Zbytek neznám a otravné prodavačky taktéž nesnáším :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!