pondělí 1. října 2012

backstage beauty II.

sice tu ještě ani nemáme zimu, ale na přehlídkách můžeme aktuálně vidět kolekce na jaro příštího roku. módu jsem tentokrát moc nesledovala, zaměřila jsem se na beauty styling přehlídek a vybrala jsem mé favority!

[ Ralph Lauren ; Missoni ]
 [ Versace ; Vera Wang ]
 [ Rodarte ; Rochas ]
 [ Christian Dior ]
 [ Michael Kors ; Gucci ]
 [ Gareth Pugh ]
[ Giles ; Dolce&Gabbana ]

13 komentářů:

  1. vybrala jsi moc hezky, nevadilo by mi, kdyby mi někdo něco z tohohle vytvořil na obličeji/hlavě/nehtech.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné!!! Hlavně ta jedna poslední fotka,kde je má oblíbená modelka Cara,která má tu nejnádhernější rtěnku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš dobrý vkus! Tvůj výběr se mi (až na malé vyjímky) velice líbí. ;) Trefila ses mi do vkusu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. První, teda spíše druhá fotka, Missoni, ta rtěnka!! Tu musím sehnat! :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi líčení /rtů/ na prvním a třetím obrázku a ty nehty na předposledním!

    OdpovědětVymazat
  6. Missoni, Rochas a Giles! miluju rtěnky, skvělý výběr

    OdpovědětVymazat
  7. Ty červeno-černé nehty jsou dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  8. tie nechty su rozhodne zaujimave!

    OdpovědětVymazat
  9. ty fotky jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  10. U mne vítězí Missoni Vera Wang a Gareth Pugh - a jdu do toho, protože odvážnému štěstí přeje :)

    Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!