sobota 29. září 2012

week in photos #33

podzim už nám pomalu ale jistě klepe na dveře... takže mi začíná období čajíčkování a válení se v posteli. v neposlední řadě přichází i podzimní únava, virózy a hrozná nechuť se učit. prodloužený víkend tedy využívám k tomu, abych se vyležela, dospala spánkový deficit a připravila se na další testy. dnes jsme také vyrazili na houby - skvěle jsem si odpočinula a domů jsme přinesli dva plné košíčky hub :) mňam!


18 komentářů:

  1. hezké fotky :) naši byli taky na houbách, tak to tu voní/smrdí jen po nich :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky...:) Ta poslední fotka mi dělá neuvěřitelné chutě :D
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, moc hezké :) ty houby!! Na těch jsem nebyla už strašně dlouho .. nostalgické! A čajování a povalování se v posteli, tak tomu by snad ani nikdo neodolal.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta poslední fotka.. áách!

    jinak to cítím úplně stejně! válení se v posteli, pití čaje, věčná únava ..

    OdpovědětVymazat
  5. Posloucháš Marina and the Diamonds? :) Nejlepší kapela. :) Schvaluji. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. uu ty houby vypadají úžasně!
    jseš dobrá, že se v tomhle sychravém počasí doma přinutíš cvičit :D já pokud nejsem ve fitku tak nedělám nic, to šero venku přímo vybízí k tomu nic nedělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to už takový návyk, prostě každodenní rutina :)

      Vymazat
  7. Jillian, té není nikdy dost. vždycky se k ní budeme vracet, ať nás bude mučit sebevíc.
    a ten ovocný salátek vypadá naprosto úžasně! mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano :) s ní mě to prostě baví!

      Vymazat
  8. tolik krásných věcí na fotkách, karolí :) ten hrníček paríž? chci ho! a makronky taky. marina je nej <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přivezla jsem ho mamině z Paříže, ale pořád jí ho kradu :D Barů, jakto, žes zrušila blog? :(

      Vymazat
  9. Hele Káji kde jsi vzala makronky v tvých končinách? Já chci taky ♥ A čaje Ahmad tea musí být strašně dobré, chci je vyzkoušet. S tím nucením se k učení to máme stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v našem zapadákově nikde :D mám je nasyslený ještě z Paříže :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!