středa 5. září 2012

week in photos #32

nový školní rok už máme téměř v plném proudu... konečně mi začal nějaký režim :) zároveň se mi ale vstávání do školy zdá každým dnem těžší a těžší :D jen jsem trochu rozčarovaná z toho, že stále ještě nikdo neví, jak budou letošní maturity vypadat. učení už se pomalinku začíná valit, takže se trochu bojím, jak budu blog během tohoto školního roku udržovat. asi jako každý, bych ze sebe chtěla vydolovat ty nejlepší výsledky, ale to rozhodně bude stát nějaké úsilí. 

jaký je Váš začátek školního roku?


16 komentářů:

  1. Oh I started school today, and I know that this year I will have to work super-hard because I want to get A's and A*'s!

    Lovely snapshots taken... beautiful! Xo

    OdpovědětVymazat
  2. uz chcem zas prazdniny:D
    a mnam avokado aj grep!

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, taky jsem v maturitním ročníku - a nechápu, jak může být podoba maturit ještě pořád neznámá.:D takže můj začátek roku bude tomu tvému asi podobný. zatím nic moc nechtějí, ale hodin v kuse slyším ze všech stran slovo maturita a od pátku nám začíná nové kolo písemek a zkoušení.:/
    ten blok s Paříží jí diář? je úasnej! kde jsi ho sehnala?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to vyloženě jen sešit, ale já jsem si ho na diář předělala :) je to jeden z mých suvenýrů z Paříže :))

      Vymazat
  4. jsem taky maturitní ročník a hrozně mě štve, že ještě není nic odsouhlasený.. prý to má do konce září být, tak jsem na to zvědavá.. už bych to fakt chtěla vědět! :D

    OdpovědětVymazat
  5. řekněte mi někdo, kde kupujete ty krásný kytkatý sešity? :) jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klasicky v papírnictvích Naty :)

      Vymazat
    2. aha, tak to asi jen u nás jsme tak omezený, protože za celou dobu jsem tu až teď viděla pouhý dva v kroužkový vazbě a jinak nikde ani ň :D

      Vymazat
  6. Taky mě letos čeká maturita, ale popravdě, já se na ni těším :D vím že se spekuluje o tom, že mají být jen dva předměty ve státní a dva ve školní, tudíž jako loni, akorát máme mít jen jednu uroven. ani lehčí, ani tu těžší, prostě bude jen JEDNA. no zákon ale není schválen, takže nic není jisté, ale rozhodně to nebude těžší jak loni , to rozhodně ne. já už se těším, jak na maturitu (nejsem stresař a nepřijde mi to nijak moc těžké)), tak na to, že po 8 letech dám konečně sbohem všem lidem, na které se musím denně dívat. nemáme dobrý kolektiv a opravdu se na to těším :D
    mimochodem, mnoho štěstí! :P
    a těmi pomeranči mi děláš velké chutě, nejedla jsem pomeranč ani nepamatuju...

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky ... Laduree ♥

    OdpovědětVymazat
  8. já mám zatím ještě prázdniny :) náramky jsou nádherné a blok s paříží? chci ho!!! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jee ná Méďu chci tak jít :))) Jinak ty maturity to je děs ... ještě, že to mám už za sebou, ale držím palce Tobě :) To určitě zvládneš! Mě prázdniny stále trvají :))) takže já jsem zatím stále v klídku ....
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Asi po tisícté - miluju (!!!!) tvoje fotky! :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Umíš krásně fotit! Vždycky se nad tvými fotkami rozplývám :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky, ten náramek je roztomilý.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!