sobota 1. září 2012

peplum

pod pojmem peplum bychom si mohli představit kus oblečení s rozevlátými kusy látky ( podobné volánům ) v oblasti pasu. i když se tento trend objevil začátkem jara na módních molech značek jako Céline, Jason Wu nebo Christina Dior, nejedná se o žádnou novinku. tento střih byl hitem ve 40. a 80. letech minulého století. dá se využít snad na každý kus šatníku - od bund a kabátků, přes sukně, topy nebo šaty. a tak se u módních značek roztrhl pytel s modely nejrůznějších provedení, barev či potisků. jak se tento trend líbí Vám?

 [ ASOS ]
 [ Zara ]
 V-neck [ Miss Selfridge ]
 Printed [ Republic ]
skirts [ Topshop ]

14 komentářů:

  1. mám v plánu si podobné šaty pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se to teda moc líbí, ale snad jen na šatech, konkrétně ty první dvoje jsou fantastické a nechápu, že ještě nějaké takové nemám, hlavně že mám šatů plnou pr*el. :D když už je to jen na sukni, přijde mi to nějaké zvláštní,prostě jak už to není celek tak za mě ne :) no a trička s tím volánem, je to jak klasické rozšířené triko,halenka,tunika, whatever, ale už mi to nepřijde nijak peplum hlavně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se to líbí moc, všechny modely z ASOS, které jsi vybrala jsou přímo božské! :)
    Ale nic takového u sebe v šatníku nemám, bojím se toho..
    Ráda bych tě pozvala k sobě na mou první, uvítací giveaway :) budu moc ráda, když se zúčastníš.
    Měj krásný den!
    http://zrzunka.blogspot.cz/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. tie predposledné sú skvelé :))

    OdpovědětVymazat
  5. Peplum mám na topu a šatech a moc se mi líbí :) Je to takové skvělé oživení!

    OdpovědětVymazat
  6. tak na šatech by se mi to rozhodně líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se ten hit docela líbí, ale já ho díky své postavě nosit nemůžu, rozšiřuje mi to boky a to nepotřebuju. Ale na postavu ala tyčka, to vypadá pěkně, dělá to ženské křivky. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. mně se tenhle trend líbí! ty topy a sukně jsou úžasné:))

    OdpovědětVymazat
  9. mě se tyhle věci strašně líbí!

    OdpovědětVymazat
  10. ani som nevedela že sa to tak volá :) tie posledne trička a sukňe su prekrasne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí moc a zrovna ty co máš na první fotce (ty černé) jsem našla u nás v outletu Charley, jen za 150kč!! Skoro jsem odcházela s pláčem, protože mi byly velké. Do teď se proklínám, že jsem si je nevzala a nenechala si je někde přešít.
    Já hlupák :/

    OdpovědětVymazat
  12. jo peplum se mi moc líbí!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi to moc a mám v plánu si určitě nějaký top pořídit :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ty trička se mi zrovna nelíbí, ale třeba ty šaty jsou vážně kouzelné

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!