středa 26. září 2012

deep red

nedostatek času a vytíženost kvůli škole se pomalu začíná projevovat, tak doufám, že mi to odpustíte a teď už k dnešnímu článku...
tohle je moje vůbec první zkušenost s laky O.P.I a musím říct, že jsem opravdu velmi spokojená, ale nebudeme předbíhat! lak jsem pořídila od Day, která čas od času rozprodává svou sbírku. toto je odstín Bastille My Heart, nádherná červená až do vínova s jemným třpytem.
první co mě překvapilo byl štěteček. na první pohled jako by se vůbec nelišil od jiných, ale zdá se mi hustší a lakuje se s ním opravdu lépe, protože dokáže pokrýt celou plochu nehtu. konzistence je naprosto ideální - ani moc vodový ani příliš tuhý. další velké plus u mě má za výborné krytí a schnutí, často se mi totiž stává, že si myslím, že lak už dávno ztuhl, ale na nehty se mi stejně něco obtiskne a v tom horším případě se úplně poruší. u výdrže také nemám absolutně co vytknout, čtyři dny jsou na mých nehtech skvělý výsledek. jediné mínus vidím ve vyšší ceně, ale v tomto případě mohu s klidem říct, že kvalita odpovídá ceně!

9/10

12 komentářů:

  1. Čas je fakt nedostatkové zboží!
    Pěkný lak. :)

    OdpovědětVymazat
  2. S OPI ještě zkušenosti nemám no, přece jenom moc peněz. :/

    OdpovědětVymazat
  3. mám téměř stejný odstín, jen možná trochu tmavší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barvička je vážně nádherná a na podzim aktuální :)

    OdpovědětVymazat
  5. still need to try out opi nail polishes..
    love this colour though, so pretty!

    xx

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych ráda vyzkoušela O.P.I lak. Bohužel, jsem k nim trochu skeptická, protože jak byli v InStylu laky Essie, tak ten co jsem měla k časopisu já mi udělal na nehtech bublinky, nechtěl zaschnout a měl divnou konzistenci. I když jelikož laky Essie jsou také hodně oblíbené, snad jsem měla jen vadný kousek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem tu párkrát psala, že laky ESSIE, které byly jako dárek k InStylu mají k originálním lakům hodně daleko. nedá se to absolutně srovnávat!

      Vymazat
  7. skvělá barva na podzim :)

    OdpovědětVymazat
  8. takové barvičky laků mm nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  9. Prosimte muzu se te zeptat kde kupujes kosmetiku catrice? jde ji treba objednat i pres net? :) dekujuuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kosmetiku Catrice kupuji klasicky v drogériích Rossmann, ale dá se objednat i přes internet, například na webu babybaby.cz

      Vymazat
  10. Ach jo, víš, kolik jich ve Francii bylo? Měla jsem veliké nutkání, ale prostě ta cena.. To se nedá, nedovedla bych si vybrat jeden odstín, kterým bych se odměnila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!