sobota 8. září 2012

oblíbené produkty do 1000 Kč

tenhle skvělý nápad přišel od Simone, která vyzvala ostatní bloggerky, aby sestavily svůj seznam šesti oblíbených produktů, z nichž každý nesmí překročit cenovou relaci tisíc korun. ze všeho nejdřív jsem se musela zamyslet - brzy tu máme podzim, takže jsem tomu svůj seznam přizpůsobila. 

zároveň mi tenhle tag pomohl najít několik věcí, po kterých už z několika wishlistů toužím! jaká je Vaše top šestka, která se vejde do tisícovky?

13 komentářů:

  1. S botama, kabelkou a parkou souhlasím.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty boty z háemka jsou krásný! :) dobře jsi vybrala!

    OdpovědětVymazat
  3. Love that jacket so much, want one like it for autumn.. and those shoes are really nice! Xoxo

    OdpovědětVymazat
  4. až na tu bundu se mi všechno moc líbí! tyhle khaki bundy ale zřejmě nikdy nebudu mít ráda, ta barva prostě není ani trošku slušivá :D škoda, že jich ted jsou plné obchody a u nás v ostravě v nich chodí už každá druhá holka.
    ale ty botky! ty jsou bezkonkurenční. asi si na ně našetřím, protože ty musím mít! :)
    moc pěkný nápad, sestavit takovéhle seznamy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je jich všude plno, to máš asi pravdu, ale u nás nejsou k sehnání a ještě se mi neokoukaly :)

      Vymazat
    2. Ja ziju asi v jine Ostrave, ale nikoho v parce jsem jeste nepotkala:D Jinak se mi taky nejvice libi ty boty:)

      Vymazat
  5. ta parka a tie topánky sú úplne božské :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, zvu tě ke mně na giveaway!
    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovědětVymazat
  7. Hodinky mě moc zaujaly :) Hezký výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas :-) Konečně něco jiné než MK :-)

      Paris-London Giveaway

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!