sobota 22. září 2012

new-in #25

zdravím! v dnešním new-inu je ještě pár úlovků z Paříže a další ze seconhandu, ebay a podobně :) konečně jsem si pořídila obyčejnou, ale nádhernou černou sukni se zipem na zadní straně! je sice z Paříže, ale u nás by také už měla být, tak si jí koupím určitě ještě v dalších krásných barvách, které jsou v nabídce jako například meruňková nebo vínová.
[ H&M ]
[ New Look - secondhand ]
 [ H&M ]
 [ vietnamci ]
[ všechny řetízky ebay ]

14 komentářů:

  1. Vše je super, ale botky a řezítky nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé věci! moc se mi líbí ty boty!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé všechno se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno je strašně krásné :) uměla bych si to představit i vesvém šatníku.

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí tričko na druhé fotce a boty :) mají krásnou barvu :) jinak podobnou sukni mám taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. abych pravdu řekla, jen co jsem ten článek napsala, už mi blog začal chybět ... jen zatím nemůžu vymslet, co s ním. chtěla bych začít nanovo, ale zaítm nemám nápad, jak bych začala .. chci změnit všechno, ale zatím nemám představu. chce to ještě čas ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dany, to jsi mi udělala obrovskou radost! určitě si všechno nejdříve rozmysli, naplánuj, ale nezapomeň pak dát vědět :))

      Vymazat
  7. Ty boty jsou úžasný ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ha, tak na to triko jsem vcera koukala na webovkach h&m s tim, ze si ho tam musim co nejdriv zajit koupit..je super!!

    OdpovědětVymazat
  9. aaaaaaaaaach topanky♥♥♥

    + GIVEAWAY u mna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!