neděle 16. září 2012

empties I.

dobré nedělní odpoledne! rozhodla jsem se pro vytvoření nové rubriky "empties" a jak už název napovídá, bude to rubrika s produkty, které jsem vypotřebovala a budu se snažit shrnout, zda tento produkt stojí za opětovné koupení či ne. doufám, že se články budou líbit! :)


David Beckham Signature - parfém, který používám už x let. mám mnoho oblíbených vůní, ale takhle zůstane navždy favoritkou! teď jsem se rozhodla pro jinou, ale věřím, že se k ní zase brzy vrátím :)

Bioderma Sébium H2O - micerální voda a také můj svatý grál, co se péče o pleť týče. toto balení je tuším už moje třetí a rozhodně bych neměnila! v tomto článku se můžete o mnou používaných výrobcích z řady Sébium dozvědět více.

Dermacol satin make-up base - dříve jsem báze pod make-up používala opravdu hodně, teď je tomu právě naopak. hodně se mi začala ucpávat pokožka a začalo mě hodně trápit akné. teď už jen opravdu příležitostně na večerní akce nebo podobně, ale vystačím si i bez ní, takže znovu si jí nejspíše nepořídím.

Bioderma Sébium moussant - čistící pěnivý gel pro mastnou, smíšenou nebo problematickou pleť. tenhle pomocníček s obsahem 200 ml mi vydržel téměř devět měsíců! používám ho společně s exfoliační houbičkou každý večer na důkladné vyčištění pleti. za tu dobu, co mi pomáhá se mi pleť opravdu výrazně zlepšila, proto za mě jasné ano, další balení už mám dávno doma.

essence nail art nail polish remover ultra - výborný odlakovač, který mi ani tolik nesmrdí a nevysušuje. zároveň má také bělící efekt, často se mi stávalo, že po odlakování jsem mívala hodně nažloutlé nehty, ale teď vůbec. v nejbližší době si pro něj do drogérie musím zajít!

Biosil Plus - nejedná se sice o kosmetiku, ale rozhodně stojí za zmínku. po pravidelném používání se můžu pochlubit s pevnějšími nehty i zlepeším pleti. momentálně beru asi čtvrté balení.

L´Oréal Volume Million Lashes - více se o ní můžete dozvědět tady, tuhle řasenku si znovu určitě brzy koupím!

13 komentářů:

  1. Biosil jsem též používala,protože mi hodně vypadávali vlasy.Prášky jsou dobré v tom,že přes jejich chuť se dají i rozkousávat.:)
    Teď ale používám prášky na lékařský předpis.

    OdpovědětVymazat
  2. já používám řasenku podobnou - collagenku. a je úplně nejlepší! :) micelárku mám moc ráda. bázi vyzkoušenou nemám, ale chci si pořídit tu od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsi začala s tímhle typem článků jo? Já nevím, já toho zas tak moc nespotřebuju za měsíc, abych o tom mohla psát :) Každopádně Bioderma musí být super, je mým snem ji vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano :) přijde mi to šikovný, pro mě samotnou je to takový přehled! měsíčně to asi nebude, také toho tolik nespotřebuji. to spíše tak nárazově, když se mi nahromadí zase více spotřebovaných výrobků :)

      Vymazat
  4. Biosil používám taky už třetí balení , opravdu jsou nehty trochu silnější a tolik se nelámou ale u vlasů jsem žádnou změnu nepozorovala... Ale na ty nehty je to fajn ! :)
    Hezká nová rubrika ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. bioderma je prostě skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo děkuju, už jsi druhá co mi to napsala, mělo to být inspirované Lanou, ale vůbec mi to potom nepřišlo, ale tohle mě děsně potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  7. biosil si taky pochvaluji:)...M*

    OdpovědětVymazat
  8. biosil také beru a už začínám vidět výsledky :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, zvu Tě na svojí giveaway zde: http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form budu ráda, když Tě tam uvidím ;) :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak tento článek je pro mě jako seslaný z nebe :D o této řadě od Biodermy přemýšlím opravdu dlouho, takže co nejdřív skočím do lékárny ;) a opravdu vydrží tak dlouho? určitě si přečtu recenze a na ten odlakovač od Essence se taky podívám, zrovna mi můj odlakovač došel ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že jsem pomohla :) čestný skautský, tohle balení mi vydrželo od Vánoc do září!

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!