MENU

pondělí 20. srpna 2012

week in photos #31

konečně Vám už píšu ze svého notebooku - díky bohu! poslední dva týdny prázdnin, to nám to ale uteklo... svým způsobem se zpátky do školy těším. přeci jen mě čeká poslední ročník na střední škole a s ním maturita - zkouška dospělosti! ale zpátky k aktuálnímu dění. o víkendu se v Oseku konala každoroční pouť, takže jsem se tam po několik letech konečně zase podívala. ze všech těch atrakcí se mi v tom horku točila hlava, takže jsme se prošli uličkami a pokoupili spoustu dobrot. teď už mě čeká jen balení, protože zítra v poledne odlétám s kamarádkou do Paříže. nemůžu se dočkat :))

 v neděli na shledanou, mějte se tu krásně!


16 komentářů :

  1. Jako vždy nádherné fotky! :) Užij si Paříž, je to kouzelné město :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam trdelník ani mi ho neukazuj! :D
    Jej,tak ti přeji,abys poslední ročník zvládla raz dva! Udělala maturitu a hurá na vysokou! :)
    A přeji krásný pobyt v Paříži!

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, dala bych si trdlo i perníček :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. mňam trdelníky mám strašně ráda, letos jsem ho ale ani neměla :-/

    OdpovědětVymazat
  5. supeeer fotky hlavně to trdlo ! :D :)

    zvu tě ke mně na Giveaway :)) http://ideasofaonedoll.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Hezke fotky, jsem na takovyhle clancich zavisla, uzijte si tu Pariz, je nadherna:)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky :) uži si Paríž najviac ako sa dá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Osecká pouť byla pěkná, až na ten vypadlý proud :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky:) do Paříže bych chtěla, užij si to :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. ;) Je super, že se do škly těšíš... :) Budeme ti všichni držet palce, ať tu maturitu v klidu zvládneš! :) (Věřím že jo!)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne random fotky :) Ten trdelník mňamiii. Ja ho milujem :) Má veľmi pekkný blog :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!