středa 15. srpna 2012

week in photos #30

přijde mi, že poslední dva týdny utekly jako voda. pro mě to byly dny plné stresu kvůli autoškole, ale už to mám za sebou a jsem konečně řidička! :) teď už jen užívání si zbytku prázdnin a realizace zbylých plánů. ve vzduchu stále ještě visí výlet do Paříže, takže se uvidí! odlétat můžeme každým dnem...


20 komentářů:

  1. ty mi hlavně vždycky děláš chutě tím jídlem! :D a polední dny mi také utíkají děsně rychle

    OdpovědětVymazat
  2. Ach! Mňam to jídlo!!! :) Jinak ty černé botky jsou super. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Teď na noc není moc dobré dělat chutě.Mňam.:D
    Škoda,že OH už skončili,a je škoda,že jsem neviděla závěrečný ceremoniál,protože jsem usla! grrr.

    OdpovědětVymazat
  4. Paříž je skvělá takže neváhej! A tyhle boty jsou super!
    zůčastni se mé sheinside giveaway: http://dreamworld-e.blogspot.cz/2012/08/sheinside-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. mnam taky bych si dala :) kde byla ta restaurace u Svejka?

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásné boty! A gratuluji k úspěšnému složení řidičských zkoušek! :)

    OdpovědětVymazat
  7. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpovědětVymazat
  8. mňam :PP děláš mi chutě:D
    super botičky :)

    Jinak byla ybhc ráda kdyby ses připojila k mé giveaway :)
    http://real-smile.blogspot.cz/2012/08/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. S tou Paříží bys mě rozzlobila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale to snad ne kočičko! budu vyprávět :)

      Vymazat
  10. super random :)a k vodičáku gratulujem!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. awww, přibalíš mě do paříže sebou? :):) krásné fotky, ale to máš vždycky! :) a gratuluju, paní řidičko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, že přibalím :)) děkuji!

      Vymazat
  12. jak se ti chodí v těch botech na platformě? :) já si koupila úplně stejné co máš ty, ale jsou strašně vražedné :D :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsou tak vysoký, jak se zdají :)) chodí se v nich fajn, není to nejhorší.

      Vymazat
    2. skončila jsem se strašným puchýřem, tak aspoň, že v tobě se v nich chodí dobře, snad je rozchodím :)

      Vymazat
    3. koupila jsem si schválně o číslo větší, protože mívám také problémy :) dám do nich opatěnky a chodí se dobře :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!