pátek 3. srpna 2012

week in photos #29

dny běží jako voda a co já vlastně dělám? vůbec nic :D mohla bych dávat lekce "nicnedělání". plánů mám spousty, ale mám takovou menší obavu, že do konce prázdnin všechno nestihnu. každopádně plánuji ještě dovolenou a stále ještě rozmýšlím mezi klasickou dovolenou u moře a euro víkendem v Paříži. no ten euro víkend jednoznačně vyhrává, tak uvidíme :) jaké máte plány Vy v polovině prázdnin?

TY ÚPLNĚ NEJLEPŠÍ SUŠENKY Z IKEY! :D mmm...

12 komentářů:

  1. tie sušienky vyzerajú výborne

    OdpovědětVymazat
  2. hmm ty děláš člověku chutě! :) a takový výlet by se mi líbil taky!

    OdpovědětVymazat
  3. já byla včera v Ikea a taky si koupila srdíčkový sušenky :D jinak já bych jela do Paříže =)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Pro mě by to rozhodování asi taky bylo těžké, ale nakonec by stejně vyhrála Paříž. :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, jako obvykle :) tolik dobrého jídla <3 jinak já bych byla pro moře a paříž si nechala třeba na podzim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na ty sušenky se příště podívám a chci si koupit i nějakou tu jejich čokoládu:)

    OdpovědětVymazat
  7. jako vždycky, úžasné fotky<3

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme chtěly jet teď s kámoškou k moři, ale jedu za necelé dva týdny na Slovensko takže to posunujeme až na přelom srpna/září! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra to jídlo vypadá tak chutně!! A jed do Paříže, my chceme jet s přítelem na Silvestra do Paříže :)

    OdpovědětVymazat
  10. Citrónovou dužinu taky miluju! :D Tešda, to pití myslím..:D

    OdpovědětVymazat
  11. ja mám rada sušienky čo sme raz kúpili v lidli, no škoda len že sa nikde nedozviem recept, aby som si ich mohla doma vypekať

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!