čtvrtek 30. srpna 2012

Paris #2

týden v Paříži uteče jako voda... aneb druhá várka fotek z Paříže. pokud by Vás zajímal článek s tipy, doporučeními a radami, co se Paříže týče, ráda pro Vás své postřehy sepíši :)

kravičky speciálně pro Lou :)

26 komentářů:

  1. Prostě nádherné to fotky! Ta kočka je kouzelná a holub,na které jsem úchylná,je taky úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu skvělé fotky, já chci taky !!! A ta čičina :-D ta je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky ;) a ty tvoje postřehy by se mi fakt hodily, taky se chystam do Paříže ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. beru na vědomí, článek připravím co nejdříve :)

      Vymazat
  5. Ikdyž Francii moc nemusím, tak ty fotky jsou kouzelné a vypadá to úžasně. Má to svoji atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  6. Oh Paris looks beautiful...just beautiful!
    Xo

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásné :) miluju Paříž... Těším se,až tam taky jednou zavítám.

    OdpovědětVymazat
  8. krásne fotky :) Laduree ♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. na ty tvé fotky se tak krásně kouká, jak já bych někam jela :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nemám slov.. Ty to tak krásně dokážeš zachytit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotky. To kolo na té židličce, o tom jsme se učili kdysi myslím ještě když jsme jako mladší mívali výtvarku :D o tom uměleckém směru, jak to bylo vytvořeno, kým a kde je to vystaveno. ale možná mi to jen něco připomíná a pletu se. každopádně vypadá to, že jsi měla supr výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano :) je to Marcel Duchamp, první z průkopníků dadaismu :)

      Vymazat
  12. Fotky jsou nádherné a je těžké vybrat jen jednu, kterou bych pochválila a připsala k ní smysuplný komentář. Nejde to, všechny jsou krásné. Výlet do Paříže bych také brala a letěla hned, jenže si to nemůžu dovolit. Vlastně máš hrozné štěstí, já nebyla nikde na dovolené. Takže mi jen zbyde se tu kochat u tvých fotek :).

    OdpovědětVymazat
  13. neskutečně krásné fotky!! hned bych do Paříže jela:) a pán, který na fotkách maluje mně doslova dostal! takhle umět kreslit:))

    OdpovědětVymazat
  14. super krasny fotky:) co sis koupila? a sepis typy urcite:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co se kosmetiky týče, můžeš se podívat do posledního new-inu a oblečení se tu také brzo objeví :)

      Vymazat
  15. kráásný fotky a ta číča!<3

    OdpovědětVymazat
  16. Ach, Paris! Ještě jsem snad neviděla fotku, na které by vypadala jinak, než kouzelně :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky)) Né že bych neháviděla:D:)

    OdpovědětVymazat
  18. Paríž je krásne mesto :) A toto sú nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  19. miluji Paříž, hlavně okolí Sacre Coure :-)

    OdpovědětVymazat
  20. nemám slov... ♥ dokonalé fotky, dokonalé město! na článek s tipy se těším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!