MENU

neděle 26. srpna 2012

Paris #1

Paříž je město snů! týden tam utekl jako voda a nestihli jsme projít ani zlomek toho, co toto krásné město může člověku nabídnout. další dávku fotek zase příště, ať Vás moc nezahltím :)

19 komentářů :

  1. moc hezké fotky! =) Já jedu (zase) v říjnu, tak se moooc těšim! =)

    OdpovědětVymazat
  2. Paříž je město snů, přesně! <3 My jsme tam byli na začátku prázdnin a už plánuju další výlet zpátky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky :) do Francie bych se taky chtěla někdy podívat, zatím jsem neměla tu možnost

    OdpovědětVymazat
  4. tomu věřím, že to tam muselo být krásné! už jen podle těch fotek.. jela bych hned!

    OdpovědětVymazat
  5. Do Paříže mám v plánu,až se nejdříve ukážu v Londýně! :) Krásné fotky,ten citronový zákusek vypadá lahodně!

    OdpovědětVymazat
  6. Pariz je moje naj mesto na svete a urcite pridaj viacej fotiek, krasne fotis :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach ♥ Zase takové krásné fotky Paříže, já tam snad vážně pojedu během toho Silvestru nebo co! V září jedu do Provence, tak se moc těším. A máš super nový design Káji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, díky :) doufám, že Ti to vyjde!

      Vymazat
  8. nádherné fotky, všechny! Paříž musí být vážně dokonalá

    OdpovědětVymazat
  9. náádherné fotky :) Paríž je úžasné mesto.♥

    OdpovědětVymazat
  10. aaach, úplně mi to připomělo mé dny strávené v paříži :) dokonalé fotky a já už se nemohu dočkat další várky! miluju paříž! mimochodem, krásný design, karolí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky! Tak krásnou Paříž snad ani neznám :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné fotky, ráda bychs e tam vrátila ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky, připomněly mi můj loňský výlet do Paříže:)

    OdpovědětVymazat
  14. V Paříži jsem byla asi před pěti leti a bohužel jen na prodloužený víkend, ale i za tak krátkou dobu jsem si ji oblíbila a chci se tam podívat zase. Fotíš nádherné fotky, vždycky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!