čtvrtek 2. srpna 2012

new in #22

v poslední době utrácím nejvíce za kosmetiku. občas mám obavy, že když si koupím nějaký výrobek, nestačím ho spotřebovat. proto budu asi také přidávat příspěvky s výrobky, které jsem kompletně vypotřebovala a rozhodnutí, zda si výrobek koupím znovu a nebo zvolím jinou variantu. ale o tom někdy příště.
 musím říct, že marketing na mě u Yves Rocher zafungoval! v obchodě se mě ujala velmi sympatická paní, která mi také dala mnoho tipů. prvně jsem šla jen pro tento nový hydratační krém z nové řady hydra vegetal. právě ho zkouším, takže se tu na něj časem objeví důkladná recenze. zároveň jsem mamince k svátku pořídila cestovní balení s miniaturkami této řady. no a nakonec jsem do košíku přidala i malinový ocet na vlasy pro lesk vlasů. jsem opravdu zvědavá na jeho účinky! byla vlastně moje úplně první důkladnější návštěva Yves Rocher a už teď mohu říct, že rozhodně nebyla poslední, protože jsem narazila na mnoho dalších výrobků, které bych chtěla vyzkoušet. oceňuji především to, že se jedná o šetrnou přírodní kosmetiku.
 lesk Shine Deluxe Jewels od ASTOR byl dárek od babičky, která ho dostala k nákupu a nepoužila by ho. musím se přiznat, že ani já jsem z něj nebyla nadšená, hlavně kvůli velmi tmavé barvě a protože lesky téměř nepoužívám. ale tento lesk mě opravdu velmi mile překvapil! na rtech vůbec nevypadá tak tmavě a odpudivě, je matný a nelepí. děkuji babi! :)
 řasenka One by One Satin Black od Maybelline byl u mě trochu unáhlený kup. v Rossmanu byla akce 1+1 zdarma, tak jsem si jí s kamarádkou samozřejmě koupila s tím, že vlastně vyšla na polovinu původní ceny. ale jsem zklamaná a ani tu polovinu ceny bych za ní znovu nedala. řasy slepuje a velmi špatně se mi odličuje. pro mě naprosté zklamání, v řasenkách zůstanu u svých favoritů, které mě nikdy nezklamou - zajímal by vás článek, co se mých oblíbených řasenek týče?
 nové laky, o kterých se v budoucnu objeví jednotlivé články. první fotka : O.P.I - Bastille My Heart, dárek k Elle Rimmel - Rose libertine, ESSIE - Kisses&Bises. druhá fotka : Maybelline minicolorama - Bubblicious a French white
co mě ale od Maybelline naopak velmi potěšilo jsou linky ve fixe master precise, které jsem si naprosto zamilovala! černočerná pigmentace, velmi uzounký hrot poskytující velmi přesnou aplikaci a výborná výdrž.

12 komentářů:

  1. dělají ty linky od Maybelline i .jiných odstínech? a cena? :)) děkuju.
    já mám Yves Rocher moc ráda. jejich šampon mi zachránil pokožku hlavy :D a to myslím do slova a i s kosmetikou na pleť jsem velice spokojená, momentálně mám taky vyhlédnuto pár produktů, tak šetřím, šetřím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co vím, tak jsou jen černé, bohužel :( stojí 169,- Kč

      Vymazat
    2. škoda, já zrovna hledám nějaké bronzové, ale tak i se stínama si vystačím, jen, že tyhle mají prostě krásný tenký štěteček ;)

      Vymazat
  2. Ty laky mají krásnou barvu :) Jinak článek o oblíbených řasenek určitě potěší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ano sprav prosím článok o špirálach :) ja už vôbec neviem akú si mám kúpiť :D

    OdpovědětVymazat
  4. one by one je nejlepší řasenka a ten 60 lak je skvělý, mám ho teď na rukou :)

    OdpovědětVymazat
  5. tie linky vo forme fixky su uplne super, take chcem tiez :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie linky vo fixe, vyzeraju super :) pozrem sa po nich :) a ta riasenka..presne to iste robi aj mne.použila som ju raz ale je hrozna..no strašne by som chcela tvoj článok o oblibenych riasenkách..možno u pridem na tu "svoju pravu" :D

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju tyhle tvoje články! :) A elle mají jako dárek O.P.I. laky? To jsem nevěděla! Letím rpo něj! :)
    Jo a rozhoně udělej ten článek o řasenkách, ráda zkouším nové a nové skvělé řasenky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, ten rimmel byl dárek k ELLE :)

      Vymazat
    2. I tak je to skvělý dárek. :)

      Vymazat
  8. ani mě ta řasenka neudivuje. měla jsem tu klasickou a byla to katastrofa. navíc nevydrželo ani to hrdlo u tuby a úplně se to balení celý doje*alo! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!