MENU

sobota 11. srpna 2012

heavenly creature

jelikož MAC poslední dobou chrlí opravdu velké množství kolekcí, nestíhám je pomalu ani sledovat. u Lou jsem v jednom z jejích videí zaregistrovala zmínku o kolekci Heavenly Creature, která v obchodech už nějaký ten pátek je. tahle kolekce je inspirovaná vesmírem a nabízí nové odstíny rtěnek, lesků, minerálních tvářenek, stínů, finishů a spoustu dalšího. můžu upřímně říct, že je to po delší době kolekce, která mě velmi zaujala! 

nejsem blázen do lesků na rty, takže ty mě nechávají klidnou, ale s novými odstíny rtěnek se mi naprosto trefili do noty! 
s mramorovanými tvářenkami mi udělali velkou radost, protože se mi líbí jak design, tak využití - pokaždé můžete vykouzlit jiný barevný nádech právě díky tomuto provedení, které je kus od kusu jiné. spíš než do tvářenky ale investuji do skinfinishe ( druhá čtyřka ), který nahradí tvářenku, bronzer i rozjasňovač v jednom!
mono stíny jsou další věcí, kterou nepotřebuji a přijde mi zbytečně drahá, ale opět mě nadchla barevná variace!

jak se kolekce líbí Vám?

13 komentářů :

  1. Ty stíny vypadají úžasně! :)
    Ale ani ty tvářenky nejsou špatné... ;) Škoda jen, že je MAC tak drahý...

    OdpovědětVymazat
  2. No oni ty skinfinishe nejsou zas takova slava. Ja proste s macem asi nekamaradim. Dene prasi a moc nedrzi, ale light year je dokonala barva! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, hrozně jsi mě na něj nalákala! :D ještě uvidim :)

      Vymazat
  3. ty tvářenky jsou vůbec strašně skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to je dokonalý nápad! Opravdu se nestačím divit! Začala jsem nadávat, že všechny ty nové produkty začínají být tak trochu nuda ale tímto mě zase na nějaký ten pátek odzbrojili! Nejvíc se mi líbí tvářenky, do těch bych investovala hned, kdybych neměla kulatý obličej(tvářenky mi vůbec nesluší).

    OdpovědětVymazat
  5. všechno to vypadá moc dobře :)*

    Jinak tě zvu na mou giveaway na blogu,budu ráda když se připojíš :)

    OdpovědětVymazat
  6. jojo, ja jsem propadla jejich rtenkam. Maji tu nejlepsi konzistenci, ale pres 20 Euro mi taky prijde dost vzhledem k moji obrovske spotrebe :)

    OdpovědětVymazat
  7. je to Brayka Bay Reef Resort, poznala jsi to správně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá pěkně, jen už mi připadá trochu ohrané to mramorování :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jejich rtěnky vyhrávají na celé čáře ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!