MENU

neděle 19. srpna 2012

hot red glitter

všem přeji krásný večer! máme za sebou další horký den, v takovém počasí se jednoduše nedá dělat nic jiného, než být u vody. jak tyto dny trávíte Vy?
teď už k samotnému článku. tohle je moje naprostá premiéra, co se laků od essence týče. nový design těchto laků se mi velmi zalíbil. hodně mě překvapil nový štěteček, který je mnohem větší a plošší, velmi podobný těm od Rimmel nebo ESSIE. takže příjemná změna. barva klasická červená, připomíná mi barvu rajčat. každopádně hezky kryje a hlavně rychle a dobře zasychá. celkově mě tyto laky mile překvapily a uvažuji nad koupí dalších odstínů.
redvolution v kombinaci se speciálním zdobným lakem.

10/10

12 komentářů :

  1. Nádherná barvička,jen bych se obešla bez těch třpytek.:)

    OdpovědětVymazat
  2. určitě se po nových lacích taky kouknu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cervena je klasika :D Taky jsem si koupila nejaky essence lak s flitrama myslim ze to je ta Snehurka kolekce nebo co, ale vubec mi ty flitry moc nejdou na nehty. Skoda..

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku essence miluju, je cenově dostupná a příjde mi, že za tu kvalitu je opravdu levná! Já si koupila lak se zlatými flitry, 2 nátěry a nehty jsem měla jak golden lady. Jsem s nimi maximálně spokojená a tvoje nehty vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  5. lak má strašně pěknou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  6. přesně tuhle červenou barvu laku potřebuji! musím ihned k essence stojánku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Love it! Do you like to follow eachother? Please let me know ;)
    http://fashionoase.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ten červený lak je boží!

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle červený je famozní. Zítra jdu okamžitě koupit!!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!