MENU

pátek 27. července 2012

week in photos #28

mám za sebou dlouhých 12 dní, kdy jsem nahrazovala maminku bandě malých rošťáků na táboře v Opárenském údolí. domů jsem si přivezla hodně nových zážitků a zkušeností, jelikož to pro mě byla premiéra v roli "vedoucího". celý tábor byl v duchu námořnické plavby okolo světa, takže v rámci naší výpravy jsme se vydali do Číny čistit moře, v Norsku jsme lovili ryby a v Brazílii jsme si užili nefalšovaný karneval. kostým "kočičky" byl hodně velká improvizace :D i přes všechny ty nervy, které člověk jako vedoucí prožije, jsem si ty moje děti zamilovala a doufám, že se s nimi uvidím zase příští rok! :)



























15 komentářů :

  1. Krásný fotky :-) Mně se nejvíc líbí ty kytičky, příroda, les...

    OdpovědětVymazat
  2. jéé já bych se taky chtěla starat o malý děti!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee ty jsi byla v Opárně :))))))))))) Já bydlím nedaleko a od babičky to máme úplně kousek ... jezdíme tam většinou na kole nebo na procházky a hlavně do toho Černodolského mlýna posedět :) Je tam opravdu krásně!!
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. příroda a děti ke mě fakticky nejdou, takže tě za tohle hrozně obdivuju! já bych tam zhynula :D jde vidět, že si to užila a fotky jsou opravdu krásné, ale co taky jiného od karolí čekat :) nej je ta s motýlkem a ty jsi číča! :):)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné fotky,muselo to byť fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky! Určitě jsi byla skvělou náhradní mamkou pro ty prcky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takové nádherné fotky zase :) Vidím, že jsi to měla podobně jako Tom, spousta starostí, ale stejně si ty děcka zamiluješ!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, vzpomínám si jak jsem každý rok jezdila na stanové tábory, byly to vždycky nejlepší prázdninové dny! :) Nejlepší je dělat praktikantku a starat se o děti, milovala jsem to :D

    OdpovědětVymazat
  9. musela by sis nechat konce vlasů odbarvit a až potom na to tu růžovou, pak by to šlo .. :) ale na tmavou to asi moc nepůjde.

    OdpovědětVymazat
  10. amazing pics!! Love all of them! =)
    kiss

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný fotky, hned by se tam člověk chtěl podívat :).

    OdpovědětVymazat
  12. to ako sa ti podarilo odfotiť motýľa?? ja vždy lietam s tým foťákom za ním jak splašená aj keď si sadne nestihnem cvaknúť

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!