úterý 17. července 2012

week in photos #27

teď už jsem někde s dětičkama na táboře, ale připravila jsem pro Vás alespoň jeden takový shrnující článek :) vůbec jsem nečekala, že budu mít tak akční prázdniny, za což děkuju mojí skvělé kamarádce Kátě, která mě pořád někde tahá, abych se nenudila. zároveň také dost času zabíjím autoškolou, na kterou se také učím. hrozná věc muset se učit i o prázdninách! :D minulý víkend jsme společně byly na Shakespearovských slavnostech v Praze, opravdu skvělý divadelní zážitek! škoda, že jsme nešly na více her. týden probíhal celkem v klidu a v pátek jsme si udělaly výlet do Drážďan. poprvé pro měl být pátek třináctého den blbec. o víkendu jsem balila a bláznila. doufám, že těch čtrnáct dní s dětma přežiju bez větší újmy!

mějte se krásně!







20 komentářů:

  1. ta prva fotka= strasne velke mnam:)

    OdpovědětVymazat
  2. ty dokážeš dělat lidem pěkný chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky! ty livanecky mnam! Shakespearovske hry zavidim a taky bych rada zpatky vek, kdy bych mohla jet na tabor, uzij si to :)

    OdpovědětVymazat
  4. jůůů krásné fotky a tolik dobrotek :) děti a tábor? tohle by mě asi zabilo :D tak ať se líbí a ať akčí prázdniny pokračují v plném proudu :)

    OdpovědětVymazat
  5. krasne fotky....ach tie lievance...okamzite by som si ich dala..ako je teraz zamracene..:) no mnam! :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky! To já jsem měla pátek třináctého naopak moc pěkný :) s přáteli v Praze na jedné akci! ;))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Cooo takové dobroty, to mi nedělej ♥

    OdpovědětVymazat
  8. omnom, lívanečky s javorovým sirupem!

    OdpovědětVymazat
  9. Letne shakespearovské hry sú úplne najlepšie. Myslím že aj veľa slovenských hercov príde. Nemusíš sa báť sú super. Užívaj si tie detičky ale daj si pozor aby ťa neroztrhali, samozrejme od lásky.

    OdpovědětVymazat
  10. s tim jídlem mě zabiješ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. naozaj vydarené fotky :-) mňam a tie lievance vypadajú skvele naozaj :-)

    OdpovědětVymazat
  12. na shakespearovské slavnosti jsem chtěla jít též, bohužel semnou nikdo nechtěl jít(( moc pěkné fotky a koukám, že nejsem jediná, komu tady děláš chutě:)

    OdpovědětVymazat
  13. parádní fotky, mám ráda randomy:)

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju povedné foto randomy a z těhlech vyloženě dýchá atmosféra. Super :)

    http://experimentalm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné fotky :) A taky jsme byla na letních shakespearovských slavnostech, ale v ostravě a to na marná lásky snaha :)) Bylo to upe super a jak se tam líbilo tobě? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. líbilo moc, říkala jsem si jak je možný, že jsem se o nich dozvěděla až letos :)

      Vymazat
  16. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!