MENU

sobota 14. července 2012

new in #21

maminka mi vypůjčila notebook, abych mohla udělat článek, tak doufám, že Vám to udělá radost :) dnes kosmetický new-in z nákupů v Liberci a Drážďanech. 
do Německa už se dostala změna designu essence laků, která nás čeká až za pár měsíců. jelikož zatím žádný nevlastním tak jsem si vzala rovnou dva - #115 redvolution a #127 i love bad boys. výborně sytá červená a světle modrá s perletí. po vyzkoušení jim bude určitě věnován článek.
po přečtení recenze na tuhle vazelínu jsem na ní vyhlásila hon a sehnala jsem jí právě až v Liberci. nikdy předtím jsem vazelínu nepoužívala, ale je opravdu výborná na tvrdé paty a suché lokty. hůře se vstřebává, ale já s tím problém nemám. jen mi trochu nesedí vůně měsíčku, která se mi zdá trochu umělá. 
balzámů na rty není nikdy nazbyt. už mám i ten melounový od Baley, ale poměrně rychle ubývají, takže jsem si chtěla koupit opět ten samý, nakonec jsem ale sáhla po tomto - s "příchutí" maliny. stejně jako ten malinový jsem si ho ihned zamilovala, mě voní jako cukrová vata. jen škoda, že to jsou celkem malá balení.
tento deo sprej na nohy a boty od Baley jsem u nás také sháněla, ale narazila jsem na něj až v Liberci. žádný razantní rozdíl v pocení nohou jsem sice nepocítila, ale příjemně osvěží a boty příjemně voní. v Německu jsem narazila i na krém na nohy z této série, který voněl přímo božsky. jen škoda, že jsem ho tam nechala... mají ho i u nás?
nikdy jsem na dvoufázové odličovače nebyla, ale jelikož je léto a to znamená také koupání, tím pádem používání vodě odolného make-upu, rozhodla jsem se, že si nějaký pořídím a zrovna včera v Drážďanech jsem narazila na tento od essence, který jsem si už chtěla objednávat z internetu. tak jsem sfoukla dvě mouchy jednou ranou a nemůžu si stěžovat. make-up jde dolů bleskovou rychlostí a já jsem nadšená!
na příchod tohoto doplnění kolekce Kate Moss rtěnek od Rimmel o nové odstíny jsem čekala hodně dlouho. začátkem května jsem jí viděla v Anglii, kde mě tyhle nové odstíny naprosto uchvátily, ale nakonec jsem si je tam nekoupila s tím, že počkám, než se dostanou k nám. dočkala jsem se až teď, takže už jsem naprosto spokojená :) první  odstín 20, druhá 16. nové odstíny poznáte je podle růžového nápisu, zatímco staré odstíny jsou s červeným nápisem.

23 komentářů :

  1. tie laky sú pekné a rúže tiež :) balzám od balei mám tiež,len škoda že ten melónový u nás nemali

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákup :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. já bych okamzite brala tu baleu na pusuuu

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na ty nové odstíny Kate rtěnky se musím jít podívat:)

    OdpovědětVymazat
  5. jej..tie rúže od Kate vyzerajú super..a tie laky majú strašne chutné balenie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám stejný balzám, na rtech je fajn, ale vůně mi přijde hrozně chemická, a už nikdy víc balzám takhle v krabičce. Ty rtěnky od Kate závidím, já si nedokázala vybrat odstín :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? já jsem si tu vůni zamilovala :) já u odstínů měla jasno - věděla jsem, že tyhle dva jsou moji favoriti :D

      Vymazat
  7. Wooow! Ty od Kate teda se musim podívat. Mají více nových?
    Já mám 4 ty staré a jsem taková jejich sběračka.. :D :) jsem úchylka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, je jich více nových :) 16-22 mám takový dojem ;)

      Vymazat
  8. Ty nové odstíny Kate musím okouknout :)

    Jinak všechno nejlepší k svátku :)!

    OdpovědětVymazat
  9. nové odstíny rtěnek Kate Moss? :) to zní dobře. líbí se mi ten odstín napravo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já furt nevím, jestli se mi ten nový design essence laků líbí nebo ne :D A já s tou vazelínou prostě nejsem spokojená, jsem asi extrémně vysušený případ, kterému to nepomáhá :D
    Přeju všechno nejlepší k svátku, Káji, užij si to na táboře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ani! :) vážně Ti ta vazelína nepomáhá? základ je v tom používat jí pravidelně, když jsem si jí namazala jen párkrát také jsem neviděla výsledky, ale mažu si jí každý den a je to opravdu lepší.

      Vymazat
  11. ten design lakov je super.
    na Kate rúže sa musím pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  12. Laky jsou bomba! Hlavně ten červený,modrý má zajímavý název odstínu #I love bad boys.:))
    Balzám od Baley má snad už každý,taky by jsem si ho koupila,jenže vlastním strašně moc balzámů,tak bych nevěděla jaký dřív.:D
    A ty rtěnky Kate se mi taky moc líbí.Kromě krásných odstínů,mají i krásně udělaný obal! :)

    OdpovědětVymazat
  13. ten balzám malinový mě láká též, protože ten melounový mi moc vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  14. parádne úlovky:)


    a tie Kate rúže sú úžasne....:)



    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem zvědavá na ty Essence laky a taky mě dost zaujaly ty nové odstíny rtěnek od Kate, musím ormknout :)) Děkuju za tipy!

    OdpovědětVymazat
  16. Je ty nové rtěnky Kate jsou krásné! :))) Jinak tu vazelínu si chci na nožky také pořídit! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ten deo sprej na nohy od Baley požívám, teď mi bohužel došel. V otevřených botách ten rozdíl není tolik vidět/ cítit, ale věř mi že v silonkách a uzavřených botách/ balerínkách je ten rozdíl velký :D Krém jsem u nás bohužel neviděla :( Láká mě nový odstín 16 Kate rtěnky, ukážeš nám ho někdy i na rtech? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!