MENU

středa 4. července 2012

new in #20

dosud jsem barvičkám docela vzdorovala, ale přece jen je léto, tak je čas na změnu :) barevné potisky, proužky a květinové vzory. vážně jsem netušila, že bude takový problém sehnat klasické černé baleríny, nemáte někdo tip, kde bych takové obyčejné černé balerínky sehnala?
[ tílka - New Yorker ]
[ kabelka - Zara ]
[ šaty - F&F ]
[ náramky - ASOS ]
[ naušnice - GATE ]
[ sluneční brýle - Lindex ; ELLE dárek ]
[ baleríny - H&M ]

36 komentářů :

  1. to tílko na druhé fotce je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. super věcičky! :) já mám obyčejný černý třeba z deichmannu. tam mají vždycky balerín hromadu!

    OdpovědětVymazat
  3. ta kabelka je skvělá... škoda že u nás nikde poblíž není zara.... 100 km se mi jezdit nechce no :D skvělé věci! ukaž nám nějaký outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš a já pro ní 100 km jela :D

      Vymazat
  4. farabené tielka sú krásne, náramky, náušnice a vlastne všetko ! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kabelka je uplně suprová!

    OdpovědětVymazat
  6. všechno všecičko líbí a moc! mám ráda tvůj styl oblékání :) barvám i květinovým vzorům jsem také zcela podlehla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne veci :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Tílko (New Yorker),kabelka a náramky -> TOP! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelku ze Zary a náramky z Asosu, CHCI..CHCI..CHCI! :( <3

    OdpovědětVymazat
  10. to druhé tielko a kabelka sú úplne super :)
    ja baleríny kupujem väčšinou v Deichmane.

    OdpovědětVymazat
  11. líbí se mi tílka :) chtěla jsem si takové pěkné koupit v HM, měly zlaté zipy vzadu, ale jak jsem si je oblékla, nic moc, byly to takové ty rozevláté tílka, ve kterých já vypadám jak těhotná. bohužel :)

    OdpovědětVymazat
  12. ta kabelka je nádherná!:)) já jsem obyčejné viděla jen v New Yorkeru a protože jsem je nutně potřebovala, tak jsem si je koupila. ale nevím, jak dlouho vydrží no:/

    OdpovědětVymazat
  13. Tie saty a kabelka su dokonale!

    OdpovědětVymazat
  14. uplne skvela letna kolekcia, dufam, ze bude cez leto super pocasie a vsetko dobre vynosis :)

    OdpovědětVymazat
  15. kolik tě stála ta kabelka? je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kabelka je super :) Můžu se zeptat na cenu? (Jestli jo, tak se právě teď ptám :P)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odpověď o pár komentů výše :))

      Vymazat
  17. Ty náramky si budu dělat z řetězů, co koupím v želežářství haha :D A propletu je nějakou cool neonovou stužkou.

    Giveaway o aztéckou tašku u mě na blogu!

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím,že klasické balrínky jako černé jsem vždy sháněla v Deichmanu a sehnala jsem dobře :) jinak krásné úlovky,hlavně ty tílka ^^

    OdpovědětVymazat
  19. To vzorované tílko je úžasné! :)
    A balerínky jsem sehnala taky v Deichmanu..
    www.thedenisse.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. ja som si tiez povedala ze farbičky farbicky a vykupila som tusim čierno biele oddelenie :D ale mam problem najst nejake pekne hnede sandale ...ach

    OdpovědětVymazat
  21. ach kabelka! ach náramky! ukradnem ti ich :DDD

    OdpovědětVymazat
  22. Ááách všechno moc krásný! Hlavně doplnky a kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  23. líbí se mi balerínky a náramky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ta první dvě trika - super! Miluji pruhy :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  25. Vyprodeje, vyprodeje? :) Krasne saty a ta kabelka! Ja vcera taky radila v Zare ;) Ale v Cechach je podle me mnohem lepsi vyber nez tady v Holandsku. Uz se tesim do Prahy a domu na Moravu, pozdeji letim pracovne do NY, ale jinak zadne velke cestovani ;)))

    OdpovědětVymazat
  26. Beautiful blog...
    New follower...

    OdpovědětVymazat
  27. Tu kabelku jsem hrozně chtěla, ale nakonec mi přišla moc velká a nepraktická.. Stejně se mi pořád líbí :) Skvělé nákupy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!