neděle 1. července 2012

mocha

přeji vám krásný prázdninový den! :) venku je takové vedro, že tam už nedokážu vydržet... tak alespoň mám čas na článek.
laky ESSIE patří už dlouhodobě k mým velkým oblíbencům a čas od času si koupím nový odstín. tímto bych také chtěla říct, že ty paskvily, které byly několikrát jako dárek k InStylu a jiným časopisů nemají s laky ESSIE opravdu nic společného. 
laky ESSIE mají dlouhý a široký štěteček, kterým se perfektně a hlavně přesně lakuje. konzistence je krémová, takže manipulace s lakem a lakování musí být rychlé. krytí není špatně už v první vrstvě, ale druhá vrstva vytvoří sytější barevný odstín. k výdrži nemám co říct, jsou to držáky! /což se také o těch zmetcích z InStylu říct nedá./ Bez problémů vydrží i pět dní bez odření a loupání, poté ještě klidně tři týdny na nehtech oprýskaný vydrží. už několikrát jsme se s kamarádkou nad tou výdrží zasmály, když si všimla, že jsem po několika týdnech nebyla stále schopná nehty odlakovat :D

10/10

9 komentářů:

  1. Tak já mám cca čtyři nebo pět jich z InStyle a jako s výdrží jsem problém neměla, ale ten štěteček?!!!! je celkem dost úzký a prostě blbý :X No a teď jsem si koupila v těch Drážďanech prvně ESSIE a co jsem zatím koukala ten štěteček je naprosto jiný, krásně široký a vypadá moc dobře :) Zatím jsem ho nezkoušela, ale myslím, že bude super! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tieto laky som ešte vôbec neskúšala. pekná farba :)

    OdpovědětVymazat
  3. když mě je líto dát tolik peněz "jenom" za lak :D i když je fakt, že jsem to už párkrát udělala :D :D

    a tento odstín jsem chtěla tak dlouho a nikde ten pravý nebyl k sehnání, až pak, když mě ta eufórie přešla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna farba :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tož já jsem teda s těma z InStylu spokojená, mám modrý a třpytkatý a drží vždycky jak přibité :)

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo, ten vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tieto laky som ešte nikdy nemala, ale vyzerajú skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chci už je hrozně moc dlouho vyzkoušet jak tyto laky, tak laky O.P.I - bohužel se k jejich koupi stále nemám, jelikož utratit za laky okolo 300 kč se mi opravdu moc nechce :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!